Diskusijos / Vykdomi projektai / 910W PVC HAVT - Zir.lt

Diskusijos

Zir.lt :: Diskusijos :: Pagrindinis forumas :: Vykdomi projektai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
910W PVC HAVT
Eiti į puslapį  1 2 3 4 5 6
Moderatoriai: Admin, Adas, Windpower, dziugas, xaker
Autorius Pranešimas
Otto
Sk Bir 21 2009, 04:30
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2010
Elektronas rašė ...

Otto kam remontuoti? Ka tu padarysi tam reduktoriui? Pakeisi krumpli? Guoli? Salnika? Jei krumplis suestas jam reikalinga pora-keiciasi abu o ka daryti jei ten tik 2 stovi? Suede salnika? salnikas taip paprastai nasusieda, vadinasi pazeista sis arba surudijo- ka pakeisi? salnika, asi? asis ipresuota -keiti krumpli? keiti krumpli turi keisti ir kita. taigi cikloidinis paprastas reduktorius sudaro 2 krumplei nera ka ten remontuoti - ismeti. Nebuna atsarginiu daliu, o ka garaze tau istekins tai kaip dangus ir zeme skiriasi. O kam ta tepala keisti ? Pas mane sukasi keliolika pavaru jau 15m uzpilta kosistenciniu tepalu, nei lygis nukrites nei jis uzsitersias, nei nuosedos iskrite, nemanau kad ir labai pakites slidimas jei duoda garantija 10m-25m
Is smalsumo pasiskambink informacijos nuoroda

Kad suprastum, tau reikia gerai pasiskaityti mechanizacijos kursą ir visų pirma nemaišyti vienų dalykų su kitais. Hipoidinių pavarų ypatumas leidžia keisti detales iš skirtingų porų. Buvo laikai, kai tai buvo vienintelė išeitis.
Įsikalei tą "konsistencinį tepalą" ir laikai, kad tai kokia ypatinga rūšis. Pasiieškok "tepalų klasifikacija pagal konsistenciją" ir pamatysi, kiek skirtingų konsistensijų (klampumo) jų yra, o skirstomi jie pagal jų paskirti ir turi pavadinimus:

Transmisinių alyvų pagrindinės funkcijos yra mažinti pavarų krumpliaračių trintį ir dilimą, juos aušinti ir saugoti nuo korozijos bei sandarinti sujungimus.
Parenkant alyvą reikia atsižvelgti į pavaros tipą, darbo ir aplinkos temperatūrą, krumplių slydimo greitį ir paviršių šiurkštumą, transmisijos ir sandarinimo detalių medžiagas bei perduodamos apkrovos dydį ir jos pobūdį.
Pagal pritaikymą prie pavaros tipo alyvos būna paprastosios, netinkančios hipoidinei pavarai, hipoidonės, - tik hipoidinėms pavaroms ir universaliosios, - tinkančios visų tipų mechaninėms pavaroms. Transmisinių alyvų patys svarbiausi rodikliai - jų klampa ir kokybė. Nuo alyvos klampos priklauso mašinos pajudėjimo iš vietos ir pavarų perjungimo lengvumas žiemą, galios nuostoliai, degalų sąnaudos, alyvos keliamoji geba, krumpliaračių išdilimas, sujungimų sandarumas. Kai klampa per didelė, padidėja išdilimas, nes alyva sunkiau patenka į trinties vietą- kai per maža, - taip pat, nes silpnesnė jos plėvelė. Alyvos klampa turi būti parenkama atsižvelgiant į aplinkos temperatūrą, transmisijos konstrukciją ir darbo sąlygas.
Transmisines alyvas pagal klampą klasifikuoja Amerikos automobilių inžinierių sąjunga (SAE). Pagal naudojimo laiką alyvos skirstomos į žiemines, vasarines ir visasezonines. Numatytos 4 žieminių alyvų klampos klasės, kurios žymimos sąlyginiais skaičiais kas 5 vienetai nuo 70 iki 85, šalia prirašant raidę W (winter - žieminė): 70W, 75W, 80W, 85W. Vasarinių alyvų yra 5 klasės, kurios ženklinamos tik skaičiais - 80, 85, 90, 140 ir 250. Abiem atvejais alyvos klampa yra didesnė, kai aukštesnė jos klasė. Visasezonių alyvų klampos žymėjimas susideda iš abiejų sezoninių alyvų klampos klasių žymenų, juos atskiriant arba ne brūkšneliu, pavyzdžiui, 75W/140, 85W-90 arba 80W90. Pirmasis skaičius rodo, kad alyvos klampinės savybės, esant neigiamai temperatūrai, yra artimos nurodytos klasės žieminės alyvos savybėms, o antrasis - kad, esant teigiamai temperatūrai, jos artimos nurodytos klasės vasarinės alyvos klampinėms savybėms. Kataloguose ir prekių etiketėse prieš klampos klasę nurodantį žymenį visuomet yra rašomos raidės SAE, informuojančios, kad po jų esantys įrašai nurodo alyvos klampos klasę, pavyzdžiui, SAE 85W, SAE 90, SAE 80W-140.
Lietuvoje tinka naudoti visasezonines SAE 80W/90 arba SAE 85W/90 klampos klasių alyvas.
Transmisines alyvas pagal kokybę klasifikuoja Amerikos naftos institutas (API). Priklausomai nuo panaudojimo srities ir darbo sąlygų transmisinės alyvos yra skirstomos į 5 kokybės grupes (3 lentelė): GL - 1, GL - 2, GL - 3, GL - 4, GL - 5 (GL - gear lubricant - krumplinių pavarų alyva). Kuo didesnis grupės numeris, tuo aukštesnė alyvos kokybė. Techninėje literatūroje ir prekių etiketėse, kaip ir variklių alyvų, prieš kokybę nurodantį žymesnį rašomos raidės API, nurodančios kad po jų esantys įrašai rodo alyvos kokybės grupę, pavyzdžiui, API GL - 4, API GL - 5

Taip pat, apie planetinius reduktorius, kurie kažkodėl maišomi su cikloidiniais informacijos nuoroda ir aplamai, jėgainėms tinkamų dalykų su normaliais pavadinimais yra čia: informacijos nuoroda
Į viršų
Elektronas
Sk Bir 21 2009, 08:53
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Otto cikloidinis tai ne planetinis ir aplamai ko sukti galva apie ta tepala jei jo nereikia keisti. Vidaus degimo varikliu yra dar kita kategorija. O matovarijo kur pakmarkas atstovauja tikrai niekam nesiulau nes italai kaip ir kinieciai metalo uz normalia kaina nepadaro ir nenori daryti + pakmarkas plesikas. Paprastai tos alyvos buna labai aukstos kokybes.
Į viršų
xaker
Sk Bir 21 2009, 09:03

Užsiregistravęs dalyvis #88
Prisijungta: Tr Spa 15 2008, 07:10

Vieta: Mažeikiai
Pranešimų: 2772
Be duelės jums matau neapsieiti
Į viršų
Tinklalapis
Otto
Sk Bir 21 2009, 09:18
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2010
Elektronas rašė ...

Otto cikloidinis tai ne planetinis ir aplamai ko sukti galva apie ta tepala jei jo nereikia keisti. Vidaus degimo varikliu yra dar kita kategorija. O matovarijo kur pakmarkas atstovauja tikrai niekam nesiulau nes italai kaip ir kinieciai metalo uz normalia kaina nepadaro ir nenori daryti + pakmarkas plesikas. Paprastai tos alyvos buna labai aukstos kokybes.

Todėl ir rašiau ir daviau nuorodas, kad nepainiotum, nes neparodei nei tikros hipoidinės pavaros, nei nieko panašaus į cikloidinę, o dėl tepalo irgi, jaučiu, vėl rašysi "konsistencinis", tai gal geriau lietuviškai- "klampuminis", aplamai, tai tik viena tepalų savybė, kurios parametrai skirtingi- skirtingoms paskirtims. O firmą jei ir peiki, tai nors jie teisingai vadina tai, ką parduoda.
Į viršų
Elektronas
Sk Bir 21 2009, 10:35
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
zmogau cikloidine informacijos nuoroda dar karta idedu fotke hidrobaltas kolkas tik pardavineja ir hipoidine eilines bulgarkes pavara informacijos nuoroda planetarine - informacijos nuoroda idejau ir tepalai dedami pagal nurodyma gamintojo nesvarbu kaip ji pavadinsi ar sulietuvinsi nuo to geriau neteps. vidurinis krumplis rieda kito krumlio viduje tik i kita puse . Baigiam ta tema
<div class='spacer'></div>


[ Redaguota Sk Bir 21 2009, 11:09 ]
Į viršų
zx
Pr Bir 22 2009, 04:31
zx
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Rgp 06 2008, 08:44

Vieta: Siauliai
Pranešimų: 428
Tai kaip ,elektronai, man realizuoti tavo pasiulyta pavara, jei net fotkes kelia abejone del jos egzistencijos, gal tada parodyk, kas jom prekiauja ir gal pasigilinus pavyks tokia gauti.
Į viršų
zx
Pr Bir 22 2009, 07:19
zx
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Rgp 06 2008, 08:44

Vieta: Siauliai
Pranešimų: 428
informacijos nuoroda cia dar biski pamastymu apie mano jegaines sparnus
Į viršų
Otto
Pr Bir 22 2009, 09:53
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2010
Elektronas rašė ...

zmogau cikloidine informacijos nuoroda dar karta idedu fotke hidrobaltas kolkas tik pardavineja ir hipoidine eilines bulgarkes pavara informacijos nuoroda planetarine - informacijos nuoroda idejau ir tepalai dedami pagal nurodyma gamintojo nesvarbu kaip ji pavadinsi ar sulietuvinsi nuo to geriau neteps. vidurinis krumplis rieda kito krumlio viduje tik i kita puse . Baigiam ta tema
<div class='spacer'></div>


Nebekreipdavau dėmesio į įvairius reklaminius jono, turbo, plazmo, galų gale, pirdo, nes tai tik reklama, bet čia jau išlenda ir reklamuotojų totalus neišmanymas. Tavo paveikslėlyje tos žingsninės pavaros krumplio modulis panašus į hipoidinės, hipoidinėje pavaroje krumplio modulis yra pusė taisyklingo apskritimo. Cikloidinės ypatumas- ovaliniai dantračiai, kurių liestinė brėžia cikloidę. Kaip matai, reklamose drambliai skraido
Į viršų
xaker
Pr Bir 22 2009, 10:04

Užsiregistravęs dalyvis #88
Prisijungta: Tr Spa 15 2008, 07:10

Vieta: Mažeikiai
Pranešimų: 2772
Tai katras kurį erzinat
Į viršų
Tinklalapis
Otto
Pr Bir 22 2009, 06:18
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2010
xaker65 rašė ...

Tai katras kurį erzinat

Čia ne erzinimas, tiesiog rašau, kaip yra. 1977 metų karjerinio Белаз'o rato reduktorius tuo pačiu principu sukonstruotas.
Į viršų
zx
Pr Bir 22 2009, 08:03
zx
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Rgp 06 2008, 08:44

Vieta: Siauliai
Pranešimų: 428
jeigu radau pakankamai informacijos ir ji teisinga, tai bandant su sita pavara greitinima, gaunasi panasiai, kaip su sliekine. atbulinis procesas imanomas, tik esant gerom tepimo salygom, taciau itakoja nesavalaiki pavaros isdylima.
Į viršų
zx
Pr Bir 22 2009, 08:10
zx
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Rgp 06 2008, 08:44

Vieta: Siauliai
Pranešimų: 428
Taciau mano susizavejimas "vamzdzio sparnais" gerokai isaugo, man panasu, kad lietuvoje norint gauti gera efekta esant mazam vejui, reikia daug daugiau nei triju menciu. cia todel kad sukimo momentas didesnis keliskart iseina, kai vejo nera.
Į viršų
Elektronas
Pr Bir 22 2009, 10:36
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
As turiu savo tiesa ...Sliekines pavaros nepasuksi atgal

[ Redaguota Pr Bir 22 2009, 10:36 ]
Į viršų
zx
Pr Bir 22 2009, 11:49
zx
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Rgp 06 2008, 08:44

Vieta: Siauliai
Pranešimų: 428
bet jei teisingas nuorodas is tamstos gavau, tai cikloidaine irgi skirta perdavimo suletinimui, sukti ja uz kito galo ganetinai nuostolinga
Į viršų
Elektronas
An Bir 23 2009, 07:48
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Sito nezinau, manau tai reduktorius, apie multiplokatorius neuzsiminta
Į viršų
Otto
Tr Bir 24 2009, 08:18
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2010
Greitinimui geriausiai tinka planetiniai reduktoriai su cilinriniais dantračiais, privalumas- hipoidinis krumplio modulis, tokie ir tyliai dirba. Reikia nepamiršti ir dar vieno dalyko (citata):
"Kritinė apkrova (critical load, limit load) apibūdina tepalo ribines tepimo galimybes. Tai tokia apkrova, kurią viršijus, trinties paviršiai pradeda intensyviai dilti."
Todėl reduktorių naudojant greitinimui, reikia rinktis galingesnį, kad jo išeinantis sukamas momentas nebūtu mažesnis už vėjaračio sukamą momentą. informacijos nuoroda
Tikras hipoidinės pavaros krumplio profilis atrodo taip: informacijos nuoroda Naudoju keletą panašių reduktorių namų ūkyje, su jais problemų dar nesu turėjęs. "Valdiškų" kiek teko remontuoti, tai mačiau tik klibančius guolius ir salnikus, leidžiančius tepalą, o krumpliai dar būna tinkami tolesniam naudojimui, nors ir pradirbę 20 metų.
Į viršų
zx
Tr Bir 24 2009, 01:36
zx
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Rgp 06 2008, 08:44

Vieta: Siauliai
Pranešimų: 428
hipoidine pavara nesunkiai pasidaryciau is kilovatines bulgarkes krumpliu, tik man atrodo, kad jie persilpni jegainei, gal kas isbande esat ? o planetinio nerandu is kur paimti, esantis starteryje plastmasinis bei neturi guolio. parduotuveje matytu reduktoriu kainos kosmines, pardavejai nesugeba apibudinti juose esancios pavaros bei paskirties, kazka apie mesalkes paisto.

[ Redaguota Tr Bir 24 2009, 11:27 ]
Į viršų
mustangas
Tr Bir 24 2009, 07:00
Užsiregistravęs dalyvis #257
Prisijungta: Sk Grd 07 2008, 06:57

Vieta: marijampole
Pranešimų: 12
Kietos zinios apie pavaras .bulgarkes krumplei irgi nehipoidinei.
Į viršų
zx
An Lie 14 2009, 10:31
zx
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Rgp 06 2008, 08:44

Vieta: Siauliai
Pranešimų: 428
kame kietumas ? cia ne pavadinimas o paskirtis svarbiausia. ieskau, ka pritaikyt lengviau " from scrach"
Į viršų
Otto
Tr Lie 22 2009, 08:04
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2010
zx rašė ...

kame kietumas ? cia ne pavadinimas o paskirtis svarbiausia. ieskau, ka pritaikyt lengviau " from scrach"
Manau, žiguliuko galinis tiltas puikiai tam tinka, rusai mėgsta juos taikyti vėjo jėgainėms.
Į viršų
Eiti į puslapį  1 2 3 4 5 6  

Persikelti:     Į viršų

Nario spalvos kodas:
Pagrindinis Administratorius, Administratorius, Forumo Moderatorius, Nariai

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System