Diskusijos

Zir.lt :: Diskusijos :: Vėjo jėgainės :: Darau vėjo jėgainę.
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Įdomios vėjo jegainių konstrukcijos (nuorodos).
Eiti į puslapį  1 2
Moderatoriai: Admin, Adas, Windpower, dziugas, xaker
Autorius Pranešimas
zam0lskis
Pn Lap 21 2014, 11:00
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3186
Sparnu sukreipimo mazgas.
informacijos nuoroda
Kaip atrodo is arti:
informacijos nuoroda

Atkreipkit demesi kaip lengvai ardosi - nes protingai sugalvota.

[ Redaguota Pn Lap 21 2014, 11:16 ]
Į viršų
robertonebadzio
Pn Lap 21 2014, 06:17
Užsiregistravęs dalyvis #1240
Prisijungta: Pr Geg 31 2010, 04:12

Vieta: Alytus
Pranešimų: 1020
Na cia aktyvus kontroles variantas. Siaip tas Juozapas Kastelis yra gana geras konstruktorius. Bet pasyvaus kontroles varianto kazkodel dabar nedaro. Pries tris metus jis buvo padares pasyvu inercini varianta,,klasikini,,. Tai veike, bet ten sparnai neilgi, todel sukosi greitai, svareliai gerai atsverdavo ir keite kampa. Su ilgais sparnais su svoriais neiseina nieko, isskyrus iscentrines jegos panaudojima paties sparno svorio. Marcelius Jacobs principas.
Josep ir pecius gerus pagamines, tai kas domisi, manau gali pas ji saite sveciuotis ir gausite geru ziniu.
Į viršų
zam0lskis
Pn Lap 21 2014, 08:49
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3186
isetu ir su svoriais didelem jegainem, tik juos reikia kabint sparno vidury o sukiot sakykim tik puse sparno. plonaja dali.
Į viršų
sigis.m
Pn Lap 21 2014, 09:55
Užsiregistravęs dalyvis #1182
Prisijungta: Kt Bal 22 2010, 08:21

Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 1209
zamolskis vėl dvirati išradinėja...pas Broniuka panašiai viskas veikia.mechanika - paprasta. visas biznis vyksta gudriame ,gudriai suprogramuotame valdiklyje...nematau vidio ,kaip vyksta avarinis stabdymas?bet manau ,kad kūrėjas tam irgi turi sprendima...
kadangi nieko nedarai - pagamink aerodinaminius 11m diametro sparnus,genera 10kw, ir tada irodyk,kad svareliai tokiems sparnams tinka...
ps
SĖKMĖS...
Į viršų
zam0lskis
Št Lap 22 2014, 08:38
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3186
ten kalba ejo apie pasyvine savaimine sistema, o tu kalbi apie aktyvine. aktyvi sistema daug tikslesne, bet imanoma padaryt ir pasyvine didelej jegainej. tiesiog neapsimoka.
Į viršų
robertonebadzio
Št Lap 22 2014, 09:36
Užsiregistravęs dalyvis #1240
Prisijungta: Pr Geg 31 2010, 04:12

Vieta: Alytus
Pranešimų: 1020
Galima padaryti, zinoma galima, bet kokie svoriai bus?, mazgai labai masyvus, tad neverta.Vat man neaisku kiek laikytu varikliuko sukiojimo mechanizmai? Ko gero greitai isdiltu sliekines pavaros, nes jos dirbtu beveik be perstojimo, kai gusiai skirtingo dydzio.Jau kaip zamOlskis kazkada rase, geriau uz jegaines gabalas faneros ant traukiu, tai toks variantas reaguotu greitai i vejo pokycius ir nereiktu svoriu ant sparnu. Tada tiktu ir sparno galiuko reguliavimas pagrindinei sparno daliai stovint stacionariai. Maciau didelese jegainese sparno galiuku sukiojima. Na bet cia atsargiai reikia paskaiciuoti, nes jeigu vejas stiprokas, gali nepakakti vadinamo sparno galiuko pasukimo ir tada sparno greitis gali virsyti normas, o tada generui gali buti ,,kaput,,. Toki varianta buvo sugalvojes jeigu prisimenu rusu konstruktorius Sabinin. Sparno galiukas kiek atsimenu sukdavosi ne i pavejine puse kaip iprasta, bet i neigiama kampa. Matyt stabdymo efektas geresnis kai sukasi i neigiama puse, o gal jis tik taip buvo sugalvojes.
Na lektuva kai nori greiciau sustabdyti, sukamas reversas, gaunasi neigiamas kampas is stoja greiciau.
Į viršų
zam0lskis
Št Lap 22 2014, 02:15
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3186
tai per silpnas generas, jei nesugeba visos galios nuimt sparnuote jam per didele.
reguliavimas ne del genero apsaugojimo daromas - o kad sukius padaryt optimalius. o jei uraganas: pristabdymo rezimu dirba - ir tiek. saugoma sparnuote nuo sulauzymo.
del asies sulauzymo - tai vel taspac. per silpnas generas - per silpna asis kiek galima rasyt - asi reikia skaiciuot pagal sparnuote - o ne pagal genera. korpusai varikliu neskaicuoti islaikyt vejo jegainiu sparnuociu apkrovas. ir isvis - reikia ne balansatoriu svorius didint - o asi storint. svori sukaupt centre. padarei puse sparno nesukiojamo - standzai, su asim. o balansatorius tik sparno gala sukioja. ir siaip - 2 daliu sparnai praktiskiau. nereiktu kilot 5-6m pliausku standi ir sunkioji sparno dalis sakykim 2m. o lengvoji dalis 3-4m ir surinkt-isardyt-remontuot butu lengviau.
del to sliekinio mechanizmo - vel viskas priklauso nuo svorio sparnuotes centre. jei sparnuotes svoris kuo arciau centro - gereja inercinis stabilumas. ir nesiplaka ten niekas. kur nuoroda pirmam poste - matos kad nera stabilumo ir vibruoja viskas. rezonansas yra garantuotai. bet ten del per silpno posukio mazgo, per silpno stiebo, per trumpo atstumo tarp guoliu sparno asyse, na ir uodega nepakankamai standi bet visumoj ten neblogai padaryta. musu forume puse "darytoju" ant tokio mazgo garantuoju uzkrautu 2-3 kart ilgesnius sparnus
Į viršų
sigis.m
Št Lap 22 2014, 02:41
Užsiregistravęs dalyvis #1182
Prisijungta: Kt Bal 22 2010, 08:21

Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 1209
ten , kur sukiojami sparnu galiukai - greičiausiai siekiama mažinti sparnu išlinkima
Į viršų
zam0lskis
Št Lap 22 2014, 04:12
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3186
tikrai ne. kai visiskai sustabdo naudoja. pvz kai reikia nuplaut pridauzytems vabalams ar siaip remontui. uzvercia sparno gala statmenai ar net daugiau.
o kad nekliutu i stieba - uzversta jegaine i virsu siektiek.

[ Redaguota Št Lap 22 2014, 04:15 ]
Į viršų
sigis.m
Št Lap 22 2014, 04:53
Užsiregistravęs dalyvis #1182
Prisijungta: Kt Bal 22 2010, 08:21

Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 1209
kas kaip moka - tas taip durniuoja jei jau padarytas automatinis sparnu atakos kampo keitimas - kam dar dulkintis su sparnu dalinimu ir bokšto vartymu i dangu
Į viršų
robertonebadzio
Št Lap 22 2014, 07:45
Užsiregistravęs dalyvis #1240
Prisijungta: Pr Geg 31 2010, 04:12

Vieta: Alytus
Pranešimų: 1020
Del asies storio. Mano supratimu asys genero neturi buti sparnams tvirtinti. Kaip ten bebutu, genero pirmas (geigu is el. motoro gaminys)guolis vistiek per silpnas. Giroskopines jegos dideles ir pastoviai perkraus guoli. Pradzioje gerai, po pusmecio darbo,,ragai,, guoliui. Tada sieks magnetai statoriu ir tada viskam gali buti ,,ragai,, Tik jeigu sparnuote ,,vaikisko dydzio,, tada tinka. Atskira asis sparnams su gera guolykla privaloma. Paskui patiems spresti perdavima i genera. Ar per reduktoriu, ar tiesiai, ar ,,kaip patys norite,,
Pas Josep Kastel tabletka ir sparnu tvirtinimas labai silpnas mazgas, todel jo sparnuote mazo diametro, ant keletos varztu pritvirtinta. Maziausia ,,nepaladka,, ir gali susikraipyti viskas, turiu galvoje sparnuotes asiskumas...tada ragai viskam nuo ,,disbalanso,, Todel Josep Kastel tvirtinimo (pavadinkime asis kurios ir nera) yra visiskai nepatikima, netgi ,,sudinai,, padaryta, Cia jo mechanikoje rimtas ,,prabielas,, Manau kas kazka kopins, sitos vietos nekopinkite, darykite rimciau.
Todel isvada. Jeigu desite ant asies, asis turi buti ir stora ir reikiamai ilga. Guolis priekinis turi buti tinkamas pagal dydi. Nedekite ant asies sparnuotes jeigu abejojate patvarumu, dekite pries tai guolykla su tinkamo storio asimi(geriau su skyle viduje) ir ant to mechan. kabinkite sparnus.
Cia mano nuomone.
Į viršų
zam0lskis
Št Lap 22 2014, 09:05
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3186
sigis.m rašė ...

kas kaip moka - tas taip durniuoja jei jau padarytas automatinis sparnu atakos kampo keitimas - kam dar dulkintis su sparnu dalinimu ir bokšto vartymu i dangu

nerandu dabar to video, ten greiciausia sparnas nesisukioja isvis ties saknim, kaip daugumoj jegainiu. bet jegaine ten didele buvo. jau is tokiu megavatiniu eiles.
Į viršų
robertonebadzio
Sk Lap 23 2014, 08:20
Užsiregistravęs dalyvis #1240
Prisijungta: Pr Geg 31 2010, 04:12

Vieta: Alytus
Pranešimų: 1020
Prie Tauragu yra kelios tokios, kur sukiojasi tik galiukas, o jeigu klystu, pataisykite.
Į viršų
zam0lskis
Kt Sau 14 2016, 10:27
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3186
apie enercon vejo jegainiu gamyba. 2007 metu.
atkreipkit demesi - be jokiu nesamoningu greitinanciu reduktoriu!
informacijos nuoroda
cia kinieciu 2014m gamya "diziausiu pasaulyje" vejo jegainiu.
irgi bereduktorines.
informacijos nuoroda


[ Redaguota Kt Sau 14 2016, 10:55 ]
Į viršų
felius
Pn Sau 15 2016, 07:56
Užsiregistravęs dalyvis #11
Prisijungta: An Lie 29 2008, 03:54

Vieta: Šilalė
Pranešimų: 1270
Jo cia bereduktorine, matosi is gondolos formos (kaip Broniuko). Jeigu su reduktorium, tai gondola plonnesne ir ilga.
Į viršų
robertonebadzio
Pn Sau 15 2016, 09:12
Užsiregistravęs dalyvis #1240
Prisijungta: Pr Geg 31 2010, 04:12

Vieta: Alytus
Pranešimų: 1020
Po pirmos zamolskio nuorodos pora geru atverte. Kur nukrito trisparne kai nuluzo vienas sparnas. Ziaurus vaizdelis....
O siaip teisingai, viskas atitinka del reduktoriaus nebuvimo. Statoriaus diametras apie 4-5 metrai. Padauginam is 3,14, ir gaunam apie 14-15 metru statoriaus linijos. Tada padalinam is vidutiniskai 5, nes sparnuote apsisuka karta per 5 sekundes ir gaunam, kad magnetai per sekunde nubega apie 3 metrus. Tai yra daug. Pas Braniuka tarkime statorius apie 80 cm. Tada dauginam 80 cm is 3,14 ir gaunam linija apie 2,5 metro. Taigi, jeigu suksis sparnuote 1 karta per sekunde, gausime,kad magnetas nuskries per sekunde apie 2,5 metro. Viskas ciki, kaip ir gamyklineje.
Didiuju sparnu diametras(rotorius) yra apie 70 metru. Tada dauginam is 3,14 ir gaunam apie 220 metru linijos. Tada dalinam is 5, nes apsisuka mazdaug per 5 sek viena karta ir gaunam, kad per sekunde sparno galiukas nuskrieja apie 44 metrus. Ir gaunam, kad galiuko greitis yra apie 163 km/h. Ka as jums esu rases keleta kartu. Toks sparno galiuko greitis yra optimalus. Ir didelems ir mazesnems pramoninems mazdaug toks pat greitis. Braniuko (11 metru diametro) mazdaug sparno galiuko greitis sukantis 1 karta per sekunde bus apie 130 km/h. Aisku musu gaminamoms ,,zylėms,, kuriu sparnuote kokia 3 metrai, galima ir didesni greiti daryti, bet tada,,svilps,,
Taigi, mums reduktorius neisvengiamas, nes mes neturime 5 metru statoriaus(ir metro neturime) ir 50 metru sparnuotes. Kaune dar ir dabar Danijai gaminamos gondolos, kur bus pramoninės jegaines su reduktoriais. Neabejoju, kad su reduktoriais yra jos pigesnes, lengviau pagaminti genera, kuris gal kokio metro diametro statoriumi(pigesnis manau kokia 300 kartu) Tik galimai atsipirkimas bus ne toks efektyvus. Cia daug dedi, greiciau pareina. Bet mums to nereikia.....mums reikia konstruoti, save patenkinti smalsumu ir gauti rezultata.....(aisku is to kiek galime)
Ar aiskiai parasiau....
Į viršų
Micius
Pn Sau 15 2016, 09:44
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2948
Kodėl Robertai apie savo jėgainę taip nieko neparašai ? Koks valdymas pas tave, kokios bėdos kamuoja ar pan ? Temos tavo kažkaip nerandu.
Į viršų
robertonebadzio
Št Sau 16 2016, 10:17
Užsiregistravęs dalyvis #1240
Prisijungta: Pr Geg 31 2010, 04:12

Vieta: Alytus
Pranešimų: 1020
Apie jegaine dabar neturiu ka rasyti. Sustabdziau ja. Sparnus pririsau virve ir viskas. Kazkada buvau rases ir Feliksas kiek atsimenu mate, kad kai isisuka sparnuote apie 55 rpm, atsidarineja picas, sparnai pradeda stabdytis ir tada man apkrauna reduktoriu posukio mechanizmo. Jis tampa nestabiliai tampomas ir aikstele sukiojasi tiek, kiek turi laisvumo per reduktoriu ir grandine. Pradzioje laisvumas buvo mizerinis, o paskui padidejo. Todel nerizikuodamas reduktoriumi sustabdziau. Gavau detales padaryti tvirtinima aiksteles kitokiu budu. Manau pavyks. Bus paprastas mechanizmas. Pastatei I veja, tada ijungi fiksatoriu. Aisku nepatogu, bet siai dienai daugiau nesugalvoju nieko patikimiau. Didesneje jegaineje mazgai turi buti tvirti, o todel ir sunkus. Va cia ir problema su didelem jegainem. Ne taip lengva keisti mazgus. Pradejau galvoti apie guolius. Nezinau kaip jie laikys. Juk pakeisti guoli reikalauja daug pastangu ir babkiu. Nuimti sparnuote su asimi reikia. O ziema kazkaip galvoju prie 10 saltuko guoliai kencia. Amzius trumpeja.
Tai vat ir ner mano atskiro skyriaus. Neturiu ka deti, o galiu kolkas padeti su info kitiems. Reiks laukti silumos, nes bus virinimo darbu aukstai. Gali buti, kad greiciausiai reiks krana samdyti ir aikstele keltis ant zemes. Ant zemes kitas darbas, negu sedeti 15 m aukstyje, kur vejas pucia ir labai jauciasi...
Į viršų
felius
Št Sau 16 2016, 10:38
Užsiregistravęs dalyvis #11
Prisijungta: An Lie 29 2008, 03:54

Vieta: Šilalė
Pranešimų: 1270
Mes tokiu nepadarysim.

informacijos nuoroda
informacijos nuoroda
informacijos nuoroda

[ Redaguota Št Sau 16 2016, 09:12 ]
Į viršų
zam0lskis
An Sau 19 2016, 10:36
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3186

jei nepastebejai, rimciausi pramoniniai gamintojai tegamina tik po viena jegaine. dabar peredines i 10MW. o visas kitas smulkesnes isdirbo iranga jau pries daugybe metu ir tiesiog stampuoja kopijas ir atsargines dalis. pacios jegaines nebetobulina. nebent tai butu koks nors naujas gamintojas, kuris net nepriaugo iki tokiu galingumu...
o daryt su reduktorium smulkia vejo jegaine - tai isvis kaip pasakot, kad arkliai geriausias transportas ir vazinet pasikinkius kate
Į viršų
Eiti į puslapį  1 2  

Persikelti:     Į viršų

Nario spalvos kodas:
Pagrindinis Administratorius, Administratorius, Forumo Moderatorius, Nariai

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System