Diskusijos

Zir.lt :: Diskusijos :: Pagrindinis forumas :: Įvairūs
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Dizelio automobilio EGR voztuvo emuliatorius
Moderatoriai: Admin, Adas, Windpower, dziugas, xaker
Autorius Pranešimas
dziugas
Tr Lie 17 2013, 11:01
Užsiregistravęs dalyvis #64
Prisijungta: An Rgs 30 2008, 12:31

Vieta: Klaipeda
Pranešimų: 957
Sveiki,
Atsinaujinus automobili i opel zafira diselinas 2,2kub. islindo bedos su EGR (reguliuojamas vožtuvas tam, kad dalis sudegusių dujų grįžtų atgal į degimo kamerą). Yra dvi rusys EGR vakuminis ir elektroninis, cia kalba eitu apie alektronini.

Protingi zmones padare EGR emuliatoriu is nuotraukos matosi, kad surinkta ant mikrovaldiklio informacijos nuoroda.
Be mikrovaldiklio informacijos nuoroda
Perpratus principa, manau nesunkiai, pasirasyciau mikrovaldikliui savo valdyma ar shemotechniskai susirinti.

Supaprastinta shema, bet manau jos tik vakuminiam variantui
informacijos nuoroda

Gal yra susidurusiu ar kas galetu paaaiskinti smulkmeniskai principa, o mes
nesunkiai bandom suprogramuoti mikrovaldikli.

Gaila moketi kelis simtus uz kelias detales.

Visa info idomi.

Į viršų
SauleVire.lt
Tr Lie 17 2013, 11:09
Užsiregistravęs dalyvis #1838
Prisijungta: Pn Spa 28 2011, 08:10

Vieta: Vilnius
Pranešimų: 328
Turiu tą pačią bėdą. prie 120-125 km/h variklis išsijungia...
Į viršų
Tinklalapis
satigis
Tr Lie 17 2013, 11:10
Užsiregistravęs dalyvis #2272
Prisijungta: Kt Sau 24 2013, 02:17

Vieta: vilnius
Pranešimų: 422
subaru buvo vakuminis
ji atjungus nieko neatsitiko ir buvo ekspluatojama iki sudauzymo
rusu forumuose ivardijamas kaip nereikalinga detale
Į viršų
tomis01
Tr Lie 17 2013, 11:14
Užsiregistravęs dalyvis #852
Prisijungta: Kt Lap 26 2009, 11:19

Vieta: kaunas
Pranešimų: 1101
As pabandyciau ta uzsikirtusi voztuva paremontuot
Į viršų
dziugas
Tr Lie 17 2013, 12:38
Užsiregistravęs dalyvis #64
Prisijungta: An Rgs 30 2008, 12:31

Vieta: Klaipeda
Pranešimų: 957
Voztuvas uzsikemsa nuo nekokybiso kuro ar senatves, pabandziau atsukti du laikancius varztus bet negalejau istraukti EGR. Tuomet vaikstancia varnele nuploviau su nefrasu ir sutepiau su siuvimo masinos tepaliuku ir koki menesi viskas ok. Pries tai purskiau su WD tai po dienos vel uzsidega raktas skydelyje ir ner traukos.
Jei pajungiame emuliatoriu, masinos kompas supranta kad viskas ok, bet jei pati EGR varnele bus uztrigusi - kaip tomet?
Ar esant emuliatoriui reikes ismesti ir voztuvo reguliatoriu, o vietoj jo zagluske.
Cia foto kaip atrodo EGR is rusu forumo:
informacijos nuoroda
informacijos nuoroda
Į viršų
Micius
Tr Lie 17 2013, 12:39
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2854
Čia neišsemiama tema Te nesmerkia forumiečiai, važinėju BMW 320D 2000m. Ten stovi elektrovakuminis EGR vakumo valdiklis. Buvau pasijungęs mažą kaitinamą lemputę, ir stebėjau veikimą: dirbant laisva eiga, atidarytas pilnai. Labai labai švelniai didinant sūkius, būna atviras sakyčiau apie 30-40%. Bent koks vos vos greitesnis akseleratoriaus paspaudimas - pilnai uždarytas. Važiuojant vienodu greičiu, taip pat būna atviras, bet labai labai nedaug, gal kokių 15 proc. Pvz perjungiant pavaras, vos atleidus akseleratorių, staigiai atsidaro pilnai. Dėl variklio temperatūros, nepastebjau skirtumo, po užvedimo atidaro gana greit.

Važinėju pilnai užglušintu, bet va kas mane neramina.

Turiu įtarimą, kad EGR atjungimas, be reikalo perkrauna turbiną, būtent tuo metu, kai spaudi gerai gazo, slėgis įsiurbime būna maksimalus, ir kai staiga atleidi gazą pavaros perjungimui, susidaro toks jausmas, kad slėgis staiga pakyla, ir ar tik nėra laužoma turbina ? Nes jeigu veikia EGR, vos tik atleidinėjamas gazas, iš kart pilnai atidaromas EGR, ir įsiurbimas sujungiamas su išmetimu, ir tas slėgio perviršis išpučiamas per išmetimą. Kituose modeliuose kartais būna slėgio vožtuvai, o čia jo nėra. Tai va, čia gal ir pezalai, bet kai važinėju be duslo, tai iš garso, tikrai panašu, kad turbinai tai negerai.

Kitas įtarimas, kad kai variklis dirba laisva eiga, ir gaudamas iš EGR išmetimo į įsiurbimą, motoras dirba kaip apkvaišęs, ir ne taip stipriai vibruoja. Pas mane pakeistas demferis originaliu, naujas smagratis, bet vibracija didelė. Įtariu kad gali blogai dirbti koks purkštukas, bet neatmetu galimybės, kad veikiant EGR, variklis dirba minkščiau.

Dėl neigiamo poveikio, visi žino, užneša kolektorių, pridegina tepalą, paskui išvalyt būna sunku. Skylė sumažėja per pus, nebetraukia tada taip gerai, ir gamtosauga gaunasi atvirkštinė.
Į viršų
satigis
Tr Lie 17 2013, 01:13
Užsiregistravęs dalyvis #2272
Prisijungta: Kt Sau 24 2013, 02:17

Vieta: vilnius
Pranešimų: 422
o ar ne atvirksciai ? ant laisvu uzdarytas o ant apsuku atsidaro ir degina antra karta dujas ?
ar dirba ar ne dirba tai tikrina uzdeja ranka ant vamzdelio. Jei vazdis karstas tai voztuvas atydaritas, jei saltas - uzdarytas
Iskirus aplinkosauga daugiau niekam nereikalingas. Protinguose knygose dar raso, kad sutaupo ~ 100 - 200 gr kuro
Naujesnese masinose gal ir turi itakos svariam variklio darbui. Ven del to, kad viskas suderinta "ant ribos".
Zaidziau su benzinine ten jokiu turbinu

o vat be duslintuvo tai tikrai turbinai negerai ir be katizatoriaus ar jo imitacijos negerai ir aplamai BMV negerai

[ Redaguota Tr Lie 17 2013, 02:32 ]
Į viršų
powilas
Tr Lie 17 2013, 01:49
Užsiregistravęs dalyvis #2197
Prisijungta: Pr Lap 12 2012, 11:40

Vieta: marijampoles raj.
Pranešimų: 1281
reikia glusinti EGR ir viskas bus gerai. as uzsiglusines vazineju jau treti metai ir viskas gerai. jokio degalu sanaudu padidejimo nepajutau. nu pas mane benzinas 2.5 litro V6 motoras.
Į viršų
razumas
Tr Lie 17 2013, 05:29
Užsiregistravęs dalyvis #1389
Prisijungta: Pr Spa 11 2010, 11:39

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 15
pas mane 2 litrai zafira. 160 000 km. padejo egr nuemimas ir mirkymas, plovimas ir mankstinimas. visokie snargliavimai ant aseles su tepalu, nukrapscius tik asies dangteli, rezultato nedave. yra ten reikalu, nes reikia ir slangas atjungineti, bet tik tada gali normaliai isvalyti.
Į viršų
tomis01
Tr Lie 17 2013, 05:40
Užsiregistravęs dalyvis #852
Prisijungta: Kt Lap 26 2009, 11:19

Vieta: kaunas
Pranešimų: 1101
Pritariu,gerai isvalius turi veikt,bandyt reikia isardyt pati voztuva kad lengviau eitu viska apziuret.
Į viršų
xaker
Tr Lie 17 2013, 05:55

Užsiregistravęs dalyvis #88
Prisijungta: Tr Spa 15 2008, 07:10

Vieta: Mažeikiai
Pranešimų: 2735
Kazi ar isvis jis reikalingas, as savam saranui i vamzduka srata, kad oro nesrebtu, ir laksciau toliau.
Į viršų
Aurimas.
Tr Lie 17 2013, 07:03
Užsiregistravęs dalyvis #1887
Prisijungta: Pr Grd 19 2011, 07:55

Vieta: Biržu raj.
Pranešimų: 1522
O kalba uzejo apie egr arba lietuviskai duju recirkulecijos mehanizma panasei skambetu. Nevisom masinom ji atjunksi uzglusisi ar ismesi. Esme tame kad ji valdo dazniausiai 2 vakuminiai voztuvai kurie gali buti padvese. Apie voztuva tai i parduotuve geriau neiti ir neklausti kainos nes gali insulta aptureti. Kaip ir rasita ji riektu labai gerai islaiziti O opeliui Biski buna bedu su tuo egr ten jau negalesi atjunkti jo.

[ Redaguota Tr Lie 17 2013, 07:06 ]
Į viršų
powilas
Tr Lie 17 2013, 10:49
Užsiregistravęs dalyvis #2197
Prisijungta: Pr Lap 12 2012, 11:40

Vieta: marijampoles raj.
Pranešimų: 1281
59362 rašė ...

O kalba uzejo apie egr arba lietuviskai duju recirkulecijos mehanizma panasei skambetu. Nevisom masinom ji atjunksi uzglusisi ar ismesi. Esme tame kad ji valdo dazniausiai 2 vakuminiai voztuvai kurie gali buti padvese. Apie voztuva tai i parduotuve geriau neiti ir neklausti kainos nes gali insulta aptureti. Kaip ir rasita ji riektu labai gerai islaiziti O opeliui Biski buna bedu su tuo egr ten jau negalesi atjunkti jo.

manau, kad klaidini zmogu
Į viršų
powilas
Tr Lie 17 2013, 10:49
Užsiregistravęs dalyvis #2197
Prisijungta: Pr Lap 12 2012, 11:40

Vieta: marijampoles raj.
Pranešimų: 1281
stai Dariau, paskaitykit cia :

informacijos nuoroda
Į viršų
tomis01
Kt Lie 18 2013, 02:15
Užsiregistravęs dalyvis #852
Prisijungta: Kt Lap 26 2009, 11:19

Vieta: kaunas
Pranešimų: 1101
powilas rašė ...

59362 rašė ...

O kalba uzejo apie egr arba lietuviskai duju recirkulecijos mehanizma panasei skambetu. Nevisom masinom ji atjunksi uzglusisi ar ismesi. Esme tame kad ji valdo dazniausiai 2 vakuminiai voztuvai kurie gali buti padvese. Apie voztuva tai i parduotuve geriau neiti ir neklausti kainos nes gali insulta aptureti. Kaip ir rasita ji riektu labai gerai islaiziti O opeliui Biski buna bedu su tuo egr ten jau negalesi atjunkti jo.

manau, kad klaidini zmogu

Taigi klause apie naujesnes kartos kur be vakumu,vakuminius puodus gali pamirst
Į viršų
Micius
Kt Lie 18 2013, 07:27
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2854
Čia va prekiauja, kaip supratau informacijos nuoroda
Į viršų
Micius
Kt Lie 18 2013, 07:28
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2854
satigis rašė ...

o ar ne atvirksciai ? ant laisvu uzdarytas o ant apsuku atsidaro ir degina antra karta dujas ?
ar dirba ar ne dirba tai tikrina uzdeja ranka ant vamzdelio. Jei vazdis karstas tai voztuvas atydaritas, jei saltas - uzdarytas
Iskirus aplinkosauga daugiau niekam nereikalingas. Protinguose knygose dar raso, kad sutaupo ~ 100 - 200 gr kuro
Naujesnese masinose gal ir turi itakos svariam variklio darbui. Ven del to, kad viskas suderinta "ant ribos".
Zaidziau su benzinine ten jokiu turbinu

o vat be duslintuvo tai tikrai turbinai negerai ir be katizatoriaus ar jo imitacijos negerai ir aplamai BMV negerai


Tikrai taip dirba. Pabandyk atidaręs pavažiuot, pamatysi kaip traukia dyzelis be deguonies
Į viršų
Micius
Kt Lie 18 2013, 07:32
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2854
powilas rašė ...

reikia glusinti EGR ir viskas bus gerai. as uzsiglusines vazineju jau treti metai ir viskas gerai. jokio degalu sanaudu padidejimo nepajutau. nu pas mane benzinas 2.5 litro V6 motoras.


Sąnaudos tai jau tikrai nepadidėja, man rodos gali net sumažėt, nes kai kolektorius švarus, tai daugiau oro, mišinys liesesnis
Į viršų
dziugas
Kt Lie 18 2013, 08:36
Užsiregistravęs dalyvis #64
Prisijungta: An Rgs 30 2008, 12:31

Vieta: Klaipeda
Pranešimų: 957
Dekui Powilai, tuos forumus jau po kelis kartus skaites, neskaitant rusisku ir t.t.
Isvada viena pasiemus oscilografa pastebeti signalo forma bent 3 taskuose. Gaila neturiu tokio prietaiso kad vienu metu stebeti kelis taskus ir signalo kitimo kreive piesti. Jeigu ten tik analoginiai signalai ir pwm reguliavimas tuomet paprasta pavesti darba mikrovaldikliui.
Nera man kritine situacija su EGR, jei paslinksiu pabandysiu pasimatuoti tuos 3 taskus.





[ Redaguota Kt Lie 18 2013, 08:48 ]
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Nario spalvos kodas:
Pagrindinis Administratorius, Administratorius, Forumo Moderatorius, Nariai

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System