Diskusijos

Zir.lt :: Diskusijos :: Vėjo jėgainės :: Darau vėjo jėgainę.
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Vertikalaus tipo jegaine
Eiti į puslapį  1 2 3 ... 26 27 28
Moderatoriai: Admin, Adas, Windpower, dziugas, xaker
Autorius Pranešimas
Elektronas
An Geg 18 2010, 09:09
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Tekinimo nera yra pjaustymas vandeniu o ten 3mx3m
Į viršų
Plikis052
Tr Geg 19 2010, 07:53
Užsiregistravęs dalyvis #206
Prisijungta: Št Lap 15 2008, 08:05

Vieta: Silutes rajonas SVEKSNA
Pranešimų: 258
Elektronas rašė ...

Na va sprendimu yra srotiniu srotiniu

Nepatinka tai pirk originala turesi kieta nesrotine.
Į viršų
Elektronas
Tr Geg 19 2010, 12:24
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Tai va kad jei pradesi pirkti vardines dalis tai projekta gali baigti ten kur ir prasidejai o cia srotas irgi kainuoja nebent nuosava turi del to visi darbai individualus ir idomus
Į viršų
Plikis052
Tr Geg 19 2010, 09:40
Užsiregistravęs dalyvis #206
Prisijungta: Št Lap 15 2008, 08:05

Vieta: Silutes rajonas SVEKSNA
Pranešimų: 258
Elektronas rašė ...

Tai va kad jei pradesi pirkti vardines dalis tai projekta gali baigti ten kur ir prasidejai o cia srotas irgi kainuoja nebent nuosava turi del to visi darbai individualus ir idomus

Nelabai supratau apie ka tu cia.Ar tipo dykai noretum pasidaryti kad ir srote perbrangu?

[ Redaguota Kt Geg 20 2010, 08:42 ]
Į viršų
Flyer
Pr Lie 05 2010, 07:13
Užsiregistravęs dalyvis #1278
Prisijungta: Pr Lie 05 2010, 06:38

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1
Sveiki,
Netikėtai jūsų forume, šioje temoje, aptikau "Plyšinio sparno" pavadinimą. Smagu, kad ši technologija yra vystoma. Tik turiu kelis pastebėjimus: Plyšinis sparnas nėra identiškas plyšiniui užsparniu ( taip rašo informacijos nuoroda Nereiktų maišyti, nors panašumų tikrai yra daug, taip pat jie sukurti vienas kito pagrindu, jei tiksliau plyšinis sparnas yra sukurtas plyšinio užsparnio pagrindu. Tokio tipo užsparnis yra jau senai žinomas, sukurtas Junkerso. Plyšinis sparnas yra sukurtas lietuvio- Broniaus Oškinio. Pirmasis dviplyšis sklandytuvas pakilo 1974m. Vėliau tokia sparno schema buvo pripažinta Oškinio išradimu. Plyšinis sparnas duoda didelį Cy, bet pasipriešinimas nėra didelis (anot konstruktoriaus) nors dabar manoma kiek kitaip, nors tai įrodė Oškinio bandymai.
Pagrindinė plyšinio sparno mįslė yra kampai, bei tarpai. Kiekvienas sparnelis turi sudaryti tam tikrą kampą su kitu sparneliu (ne vienodą išilginės ašies atžvilgiu) , taip sudarant kintančio pastatymo kampo konfiguracija. Pirmojo ir paskutinio sparnelio pastatymo kampai skiresi gana žymiai. Visas šitas kampų kaitaliojimas, sudaro ypatinga sistema, gerokai besiskirenčia nuo plyšinio užsparnio. Gaila bet plyšinis sparnas nėra pilnai ištirtas, daugelis žinių dingo kartu su Oškiniu. Prieš keliatą metų buvo bandoma paskristi su restauruotu sklandytuvu, dėja jis nuvylė. Restauruojant nebuvo atkurti tikslūs kampai, dėl to Bro-21 skrido palyginus greitai, sparnas veikė ne taip...
Smagu, kad atsirado entuziastų kurie rado pritaikymą šiam ypatingam sparnui, jūsų pasirinkimas tikrai puikus. Kaip supratau pirmieji bandymai nelabai pasisėkė? Kaip šiuo metu sekasi? Ar teko girdėti apie tai ką aš čia parašiau ir ar visi skaičiavimai bei bandymai buvo atlikti panašiai kaip mano aprašyta sparno schemą? Ar vistik liktą labiau prie užsparnio?

Dėkui už atsakymus
Į viršų
Elektronas
Pr Lie 05 2010, 08:58
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Flyer susirask vartotoja Vaidas cia jo darbelis, papasakos daugiau jei susitiksi, jam taip pat geru ideju reikia
Į viršų
vaidas
Tr Lie 07 2010, 10:51
vaidas
Užsiregistravęs dalyvis #55
Prisijungta: Tr Rgs 24 2008, 07:58

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 251
Taip nesisuko pagamintas pirmas variantas. Dabar ant garazo stogo turim uzkele paskutini varianta. Deja, irgi sukas ne taip kaip reikia. Greitis mazas. Busim kazka nugrybave su greitintuvais, nes greiciausiai ne toki srauta paduodam kaip turetume. Zodziu dar aiskinsimes ir ziuresime kas bus.
Tiesa yra geras dalykas Lietuvoje - vejo tunelis. Jis zinoma nedidelis, bet esam dabar pridare maketu ir vaziuosim kazkada pazaisti. Tikiuosi kazkas gausis, nes bandysim sevoniaus ir ortgonalinius perdirbtus sparnus. Bus matyt...
Į viršų
vytka
Kt Lie 08 2010, 08:52
Užsiregistravęs dalyvis #1229
Prisijungta: Tr Geg 26 2010, 07:53

Vieta: Rietavas
Pranešimų: 29
Sveiki.Padariau ir aš ortgonalinius sparnus,pamoviau ant guolio 5 vnt,išdestytus žvaigžde,deja,nieko gero,sukasi gal kokia 7aps/min.Aš juos sudėjau taip; ( ).Gal reikia sudėti antraip; ) (.Kai juos įsuku ranka apie 25-30aps/min.,tai kažkiek sukasi ilgėliau panašiu greičiu.Rato diametras-3metrai,sparno ilgis-1,9m.Toks jausmas ,kad toks ratas vos pats sukasi.Generą taip pat jau padariau,pajungiau arbatinuko teną 1000W,tai sukant ranka50-60aps/min įkaista labai greit.
Į viršų
Windpower
Pn Lie 09 2010, 07:02
Windpower
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: An Rgs 16 2008, 04:53

Vieta: Alytus
Pranešimų: 792
tu foto įdėk ir bus aišku ar taip sudėjai sparnus
Į viršų
vytka
Sk Lie 11 2010, 08:31
Užsiregistravęs dalyvis #1229
Prisijungta: Tr Geg 26 2010, 07:53

Vieta: Rietavas
Pranešimų: 29
Bandau,bet nemoku.O del sparnų,tai jie veikia nuo didelio vėjo,juk lėktuvas į orą pakyla tik įsibėgėjęs.Taip ir čia,nuo 5m/s tik pradeda suktis,o prie apkrovos jie dar ilgai stovėtu.Manau,reikia dėti 'C' raidės formos sparnus,tada nors jėgos turėtu.O jei ne,tada dėti lėtaeigi propelerį 100a/min .Lietuvoje vawt-ai negalimi.Vaidai ir tu nevark,nessu ortogalinem sparnuotėm truksta jėgos.
Į viršų
vytka
Sk Lie 11 2010, 11:17
Užsiregistravęs dalyvis #1229
Prisijungta: Tr Geg 26 2010, 07:53

Vieta: Rietavas
Pranešimų: 29
Gali sakyti ,kad nėra būtinas vėjas lėktuvui,bet nuo greičio ir susidaro keliamoji jėga,taigi,lėktuvui tai būtina,kaip ir vėjo jėgainei.Bet kur ta riba,kai prie Lietuvos vėjų 5m/s, geriausiu atveju ,ką nors gamintu.Generatoriui tereikia tik 100aps/min ir turiu 220V.Va čia ir aš nematau kitos išeities,kaip daryti propelerį.Kaip reikėtu namų sąlygomis testuoti generą,jei teturiu 1KW teną 220V ir rusišką rodyklinį testerį.GENERAS 24 polių,taigi 2 fazių,po 12 ričių vienoje, nuosekliai sujungtos,500vijų vienoje,100V prie 50aps/min,abiejose fazėse.Kažin kokio propelerio reikėtu,manau 4,5m.
Į viršų
vytka
Sk Lie 11 2010, 11:41
Užsiregistravęs dalyvis #1229
Prisijungta: Tr Geg 26 2010, 07:53

Vieta: Rietavas
Pranešimų: 29
Sparnas

Į viršų
Elektronas
Sk Lie 11 2010, 12:40
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
vytka rašė ...

Gali sakyti ,kad nėra būtinas vėjas lėktuvui,bet nuo greičio ir susidaro keliamoji jėga,taigi,lėktuvui tai būtina,kaip ir vėjo jėgainei.Bet kur ta riba,kai prie Lietuvos vėjų 5m/s, geriausiu atveju ,ką nors gamintu.Generatoriui tereikia tik 100aps/min ir turiu 220V.Va čia ir aš nematau kitos išeities,kaip daryti propelerį.Kaip reikėtu namų sąlygomis testuoti generą,jei teturiu 1KW teną 220V ir rusišką rodyklinį testerį.GENERAS 24 polių,taigi 2 fazių,po 12 ričių vienoje, nuosekliai sujungtos,500vijų vienoje,100V prie 50aps/min,abiejose fazėse.Kažin kokio propelerio reikėtu,manau 4,5m.


2 faziu? Gal 1? be to fazes nesijungia nuosekliai.


[ Redaguota Sk Lie 11 2010, 12:41 ]
Į viršų
vytka
Sk Lie 11 2010, 03:56
Užsiregistravęs dalyvis #1229
Prisijungta: Tr Geg 26 2010, 07:53

Vieta: Rietavas
Pranešimų: 29
Stai dar 2 nuotraukos.



Į viršų
Windpower
Sk Lie 11 2010, 04:44
Windpower
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: An Rgs 16 2008, 04:53

Vieta: Alytus
Pranešimų: 792
kažkoks įdomus mentės profilis ?? ką kiti mano?
Man atrodo ortogonaliam eina profilis simetriškas... ar klystu?
Į viršų
zx
Sk Lie 11 2010, 05:11
zx
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Rgp 06 2008, 08:44

Vieta: Siauliai
Pranešimų: 428
Manau suksis, tik naudingumo didelio nereiketu tiketis. Labai jau lentukes plonos, uz tai ir profilis keistokai susiplojes, su staklem geresnes gautusi.
Į viršų
tomis01
Sk Lie 11 2010, 06:55
Užsiregistravęs dalyvis #852
Prisijungta: Kt Lap 26 2009, 11:19

Vieta: kaunas
Pranešimų: 1103
Manau kad tikrai sparno profilis turetu buti simetriskas,mazdaug laso formos
Į viršų
Windpower
Sk Lie 11 2010, 08:00
Windpower
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: An Rgs 16 2008, 04:53

Vieta: Alytus
Pranešimų: 792
jo man ir atrodo profilis turi buti pailgo lašo formos. Vadinasi simetriškas
Į viršų
tomis01
Pr Lie 12 2010, 01:09
Užsiregistravęs dalyvis #852
Prisijungta: Kt Lap 26 2009, 11:19

Vieta: kaunas
Pranešimų: 1103
Tas sparns isnaudoja vejo srauta abiem pusem,jei vidine puse bus tiesi tai nedirbs,o idubus stabdys,ten taigi ne lektuvas kad keliamoji jega butu reikalinga

[ Redaguota Pr Lie 12 2010, 01:10 ]
Į viršų
dziugas
Pr Lie 12 2010, 09:25
Užsiregistravęs dalyvis #64
Prisijungta: An Rgs 30 2008, 12:31

Vieta: Klaipeda
Pranešimų: 1027
Kazkiek informacijos apie sparno profili informacijos nuoroda
Kaip galima is polistirolo pasigamint
informacijos nuoroda surinkimas informacijos nuoroda
Foto radau internete.






[ Redaguota Pr Lie 12 2010, 09:44 ]
Į viršų
Eiti į puslapį  1 2 3 ... 26 27 28  

Persikelti:     Į viršų

Nario spalvos kodas:
Pagrindinis Administratorius, Administratorius, Forumo Moderatorius, Nariai

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System