Diskusijos

Zir.lt :: Diskusijos :: Pagrindinis forumas :: Įvairūs
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
T.U.K Trumpai užduodami klausimai
Eiti į puslapį  1 2 3 ... 135 136 137
Moderatoriai: Admin, Adas, Windpower, dziugas, xaker
Autorius Pranešimas
zam0lskis
Sk Sau 20 2019, 06:32
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3221
taigi per planetinio tipo reduktoriu galima sublokuot du apsisukimu saltinius i viena iseinamaji. pvz vdv gali sukt pagrindini krumpliarati, o elektros variklis - planetoidinius krumpliaracius. ir nesvarbu kuris suka. ir vieni ir kiti perduoda sukamaji judesi i bendra krumpliaratini zieda. o iseinamajam velene visada bus sukimasis.
jei suks abu sukimo saltiniai - iseinamasis sukimas bus greitesnis nei kiekvieno atskirai. nes sumuosis bendras sukimasis. jei kazkuris saltinis suks i priesinga puse - siuo atveju tik elektros variklis greiciausiai - tada bendras sukimasis isejime minusuosis. jei kazkuri sukimosi saltini isjungi - vaziuos ant vieno. o planetiniam reduktoriuje tiesiog sroves arba pagrindinis krumpliaratis (bet planetoidiniai apie ji riedes). arba stoves planetoidiniu krumpliaraciu ziedas (tada sroves planetoidiniai krumpliaraciai - bet jie stovedami suksis apie savo asi - nes juos varys pagrindinis krumpliaratis). o isorinis krumpliaratinis ziedas vistiek suksis abiem atvejais ir varys ratus.
-------------------
jokiu pavaru nereikia. uztenka kad valdytusi vienas sukimosi saltinis. pvz jei vdv suka i viena puse sakykim 100 apsuku, o elektros varilis atsukineja irgi 100 apsuku - tai isejimo velene nebus sukimo. jis stoves vietoje. nors ir vdv variklis suksis ir elektros variklis veiks ir reduktoriaus dvi darbines dalys bus judesyje. energija bus naudojama tik tusciajai eigai palaikyt ir jokios apkrovos reduktoriuje nebus. tiesiog ridinesis krumpliai guoliuose
---------
man siaip mintis idomi kilus, kad galima butu kazkiek pritaikyt toki valdyma vejo generatoriaus apsuku derinimui pakopiniam valdymui. butu nepriklausoms atskiras valdymas. nes cia kol veiktu letinime - butu pakankamai geras perdavimo NK ir visiskai nereiktu stabdyt sparnuotes net per audras. aisku vejo sparnuote turi but patvari - o ne ant durniaus galima but konstruot universalu generatoriu - tinkanti visu tipu jegainems, o ne po individualu generatoriu kiekvienai sparnuotei. kaip dabar visi vargsta skirtumus suderintu atskiras paprastas valdymo blokas nuo kokiu elementrariu vejo davikliu. nes bendro tipo valdymas kaip matau niekaip nesugebama normaliai isdirbt...

[ Redaguota Sk Sau 20 2019, 06:53 ]
Į viršų
Micius
Sk Sau 20 2019, 06:52
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2993
Ačiū Zamai. Žodžiu akseleravausi iki 100 km/h, VDV apsukos pakilo iki 4000 aps min, po kurio laiko VDV apsukos nukrito iki 3000 aps/min. Tai reiškia, kompiuteris pakeitė (padidino ?) el variklio apsukas ir tokiu būdu sumažino VDV apsukas, išlaikant tą patį greitį Sakyčiau bene geriausia automatinė pavarų dėžė, kokią tik galima sugalvoti.
Į viršų
zam0lskis
Sk Sau 20 2019, 06:56
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3221
ne automatine deze - o sklandziai valdoma pavara ner ten jokios greiciu dezes. ten nebent kokia nors atbuline kryptis gali but junginejama su deze ir viskas. kad pvz vdv galetu sukt atvirksciai ratus. nezinau - reikia ten visa mazga ziuret. as tik zinau kad pas ford mechaniniu pavaru konstruktoriu padalinys gal vienas is geriausiu pasauly. net bmw tokio neturi - pirko pvz is anglu visa gamykla vien del tokio padalinio . jie tik vdv variklius gerai ismano.

[ Redaguota Sk Sau 20 2019, 07:00 ]
Į viršų
Micius
Sk Sau 20 2019, 07:00
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2993
Man tai dar buvo mintis, kad stovi kaip tilto diferencialas, ten du šaltiniai, ir paskui dar vienas diferencialas ratams
Į viršų
zam0lskis
Sk Sau 20 2019, 07:11
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3221
diferiancialas panasiai veikia jei ziuret bendraja prasme. tik jis ne suveda du sukimo saltinius i viena, o isskiria viena sukimo saltini i du savaime subalansuotus isejimus. planetarke nieko ten nebalansuoja ji labiau kaip valdoma mova veikia. tik mova tegali pristabdyt sukima iki nulio. o planetarke gali ir pridet sukimo ir pristabdyt iki sukimo i priesinga puse. bet tam reikia papildomos energijos. movai - ne. bet jei planetarke movos darbo intervale - tada jai irgi nereikia papildomos energijos. plius net letinimo jega gali atgaut atgal - perjunges varikli i reduktoriu.

[ Redaguota Sk Sau 20 2019, 07:17 ]
Į viršų
Windpower
Tr Sau 23 2019, 06:00
Windpower
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: An Rgs 16 2008, 04:53

Vieta: Alytus
Pranešimų: 779
Tikiuosi nusivalėte saulės modulius, puikiai generuoja energiją. Ir planuoja sviesti saulutė iki Šestadienio.
Į viršų
Micius
Kt Sau 24 2019, 09:03
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2993
Pas mane vėl pilka... Na saulė tai matosi Bent tiek gerai. Moduliai tai švarūs

[ Redaguota Kt Sau 24 2019, 10:03 ]
Į viršų
zam0lskis
Kt Sau 24 2019, 10:42
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3221
Micius rašė ...

Pas mane vėl pilka... Na saulė tai matosi Bent tiek gerai. Moduliai tai švarūs

tau ten Juskos siltnamiu katiline vandens garus leidzia ir apruksta visa gyvenviete. variau siandien apie 10 val pro ten, tai kaip i koki durpyno gaistro debesi ivaziuoji.


[ Redaguota Kt Sau 24 2019, 10:47 ]
Į viršų
Micius
Kt Sau 24 2019, 11:05
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2993
zam0lskis rašė ...

Micius rašė ...

Pas mane vėl pilka... Na saulė tai matosi Bent tiek gerai. Moduliai tai švarūs

tau ten Juskos siltnamiu katiline vandens garus leidzia ir apruksta visa gyvenviete. variau siandien apie 10 val pro ten, tai kaip i koki durpyno gaistro debesi ivaziuoji.



Na tai juk viso dangaus gi neužgožia
Į viršų
Micius
Kt Kov 21 2019, 05:34
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2993
Valioo, vėl veikia !!! Ačiū !
Į viršų
Julietis
Pn Kov 22 2019, 08:42
L.iko E.nergijos O.re
Užsiregistravęs dalyvis #60
Prisijungta: Št Rgs 27 2008, 10:33

Vieta: Joniškio rajonas, Kirnaičiai
Pranešimų: 554
Sveiki visi - prapuoleniai
Tikrai valio. Jau ir pasiilgt spėjau per porą mėn. Matyt pas Adą su tūgrikais napdrežonkė. Juk serverį ir išlaikyti ir aptarnauti reikia.
Turiu pasiūlymą. Sumetam kas galit Adui šios vietelės išlaikimui. Juk pasirašinėt ir paskaitinėt daugeliui patinka. O ir naudinga būna kartais tai padaryt. Kam kiek ne gaila...
Į viršų
xaker
Pn Kov 22 2019, 09:13

Užsiregistravęs dalyvis #88
Prisijungta: Tr Spa 15 2008, 07:10

Vieta: Mažeikiai
Pranešimų: 2765
Kaip tik šiuo klausimu vakar kalbėjomės su Dariumi "dziugu". Norintys prisidėti nors truputi svetainės labui, rašikite jam i pm

[ Redaguota Pn Kov 22 2019, 09:17 ]
Į viršų
Tinklalapis
Micius
Št Kov 23 2019, 05:50
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2993
Jau 😀
Į viršų
dituviskis
Št Kov 23 2019, 07:20
Užsiregistravęs dalyvis #2838
Prisijungta: Tr Grd 28 2016, 02:13

Vieta: Dituva
Pranešimų: 33
Liuks
Į viršų
dituviskis
Št Kov 23 2019, 07:22
Užsiregistravęs dalyvis #2838
Prisijungta: Tr Grd 28 2016, 02:13

Vieta: Dituva
Pranešimų: 33
Micius rašė ...

Sveiki,

Noriu pasidžiaugti, kad išsipildė dar viena mano svajonė - turėti automobilį su elektra. Su visų šeimos narių, draugų palaikymu iš paskutinių kapeikų įsigijau nestipriai daužtą FORD C-MAX Energie (Plug-in hibridas, 2015 metai). Automobilis turi 7,8 Kwh talpos ličio jonų bateriją, įmontuotą bagažinėje Įkroviklis kartu žinoma neatvyko, be to dažnai amerikiniai kurie komplekte - griežtai 110V ir 230V visiškai netinka. Pigiausią randu informacijos nuoroda va tokį. Pasitikėjimo kiniškas įrenginys tikrai nekeliantis. Yra ir toks informacijos nuoroda Bet kaina mano manymu pernelyg uždidinta. Aš nelabai suprantu, kas ten toje dėžutėje yra ? Matau, kad ant eilinio DIN bėgelio uždėta nuotėkio rėlė, magnetinis, skaitiklis, ir dar kažkoks spec kominkacijos blokas. Tai jei aš gerai suprantu, tai čia viskas yra skirta saugumui, o su kažkokiu įkrovimo valdymu čia kiek matau nieko bendro pagal mane neturi. Čia gal esmė tokia (pataisykite jei klįstu) - pajungėm laidą, automobilis sako galiu krautis, pykšteli magnetinį ir kraunasi, o viską reguliuoja jau automobilyje esantis įkroviklis. Ir jei ten kažkas pasidaro negerai, jis per kabelį siunčia komandą, kad atjungti krovimą - magnetinį. Viskas... Tai kas ten tiek daug kainuoja ??? Man reikia 16A kroviklio. Gal ką galite patarti ? Ačiū !

P.S dar labai įdomu, kas ir kaip nustato, kiek srovės galima siurbti ?



Na pasakok kaip sekasi su auto?
Į viršų
Micius
Št Kov 23 2019, 03:56
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2993
Labai daug rašyti Auto suremontuotas 99 proc, panaudojant dalis, kurias man pardavė pardavėjas kartu su auto, ir kurios aišku tikrai buvo ne visos ir ne visos idealiai jam tiko. Blogiausia, kad bamperį gavau ne vadinamą face-lift'inį, o seno modelio ir dar be tvirtinimo dalies, o orig bamperio tvirtinimo-smūgio absorbavimo plastmasinė dalis po avarijos stipriai sukaliečita. Žodžiu tvėriau ten kaip tik mokėjau, bet būtent dėl to, idealiai suvesti visų tarpų tarp žibintų, kapoto, bamperio ir sparnų nepavyko, bet vis tiek vaizdas gavosi visai neblogas Nuotykius ukmergės servise aprašiau čia (komentaras pabaigoje) informacijos nuoroda Iki ekspertizės trūksta veikiančio galinio rūko žibinto, o tam reikia bistabilios rėlės. Kinai užstabdė su siuntimu, laukiu jau 5 savaites ir dar nėra, kaip ir įkroviklio. Truputį važinėju su tranzitiniais numeriais, bijojau, kad nubaus be TA, nes regitra mane klaidingai informavo, pasirodo 1 mėn galima važiuoti be TA, tik negalima vežti keleivių. Sužinojau, likus savaitei iki numerių galiojimo pabaigos Pirmo išvažiavimo metu, turėjau apie 50 proc baterijos įkrovą, neskubėdamas (~80-90km/h) nuvažiavau apie 15km, baterija išsikrovė iki 0, sakau įjungsiu EV later režimą ir pasikrausiu važiuodamas... fig, esant 0 proc negalima keisti režimo, lieka auto ir važiuoja kaip paprastas hibridas, ir bateriją jis krauna tik iki sakykim 20 proc. Stabdant sukauptą energiją panaudoja akseleracijai, ir netgi įjungus EV later, situacija ta pati. Žodžiu daug įkrauti su VDV pagalba negalima, todėl labai labai laukiu įkroviklio. Važiuoja smagiai, dinamika puiki, tiesa sakant pilnai ir išbandyti negaliu, nes esant mažai baterijos įkrovai ribojama el variklio galia. Kadangi pirmas mano auto su automatine pavarų dėže, tai labai įdomus važiavimas. Greit apsipratau, liuks reikalas. Gan keistas jausmas būna, kai pvz išeini lenkti ir spaudi dugną, tai VDV įsukamas iki až 5500(!) aps/min ir laiko tokius sūkius, nes juose didžiausias sukimo momentas, tai motoriuks kvykia ne juokais, o lenkiamasis galvoja nu ir beprotis tiek sukti Be to pirmas benzinas (neskaitant tėvo žiguliuko senai laikais), tai žodžiu keistoka Labai gerai rieda, tiesiog žvėriškai gerai rieda, nors padangos gamyklinės ir 225 pločio, matyt svoris duoda savo Šiaip labai sunku kontroliuoti greitį, vos vos spaudi akseleratorių ir vis tiek jau žėk virš 90km/h, tai jungiu auto greičio palaikymą, liuks funkcija. Dar labai keista, kad VDV variklį kuria ir gesina, kuria ir gesina... Čia jau tikrai man atrodo perlenkta lazda su tuo kuro taupymu... Važiuoji tik truputį nuokalnė, jau motoras užgesintas... Gazą daugiau atleidi, VDV iš kart gesinamas. Spusteli, vėl kuria ir vėl gazuoja Labai smagu važiuoti elektra, sulėtini nors iki kelių km/h, duobes įveiki, nei sankabos pimpinti, nei kas Klausk, jei kas konkrečiai domina.

[ Redaguota Št Kov 23 2019, 04:07 ]
Į viršų
Eiti į puslapį  1 2 3 ... 135 136 137  

Persikelti:     Į viršų

Nario spalvos kodas:
Pagrindinis Administratorius, Administratorius, Forumo Moderatorius, Nariai

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System