Diskusijos

Zir.lt :: Diskusijos :: Pagrindinis forumas :: Įvairūs
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
T.U.K Trumpai užduodami klausimai
Eiti į puslapį  1 2 3 ... 111 112 113 ... 135 136 137
Moderatoriai: Admin, Adas, Windpower, dziugas, xaker
Autorius Pranešimas
zam0lskis
Tr Grd 02 2015, 09:16
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3246
dziugas rašė ...

Zamolski, ar tau daznai kojos susipina vaikstant -„uzstriga ratai“ ?
Dabar kita situacija, yra telefono pakrovejas, bet vietoj telefono krausi plansetini, ar jis „be galios atsargos sudegs momentaliai“? Jis labiau kais nei iprastai. Panasiai bus ir su pwm reguliatoriu, bet cia nagriejami atvejai kas butu jeigu butu, Zamolskio svaidziojimai ir kvaili pamastymai.
„o variklis perdegineja labai letai, pradeda pradzioje smirdet apvijos ir pan valandom procesai vyksta“ – Tamstos variklis ne kapiniu zvake ar malkos degancios letai krosnyje. (Gal busi Justas.M artimas giminaitis, pastebiu vienodo mastymo tendencija).


tu matau nelabai supranti varikliu, kaip jie veikia. jei variklis del kazkokiu priezasciu nesisuka, apvijos pradeda trumpint. 24V varikliuose ju vidine varza paprastai omo desimtosios ar simtosios dalys. o akumas sugeba pavaryt ir 300-400A sroves. biski stabtels ratas ir tekes trumpinimo srove. ir tas tavo 60A reguliatorius isgaruos tiesiog kokie nors pajungimo takeliai platoj geriausiu atveju. blogiausiu - iskart pirksi kita.
jei prades suveikinet sroves ribojimas - tai tiesiog nepasileis variklis. ir tiek. tada paskaitysim verkslenimu, kad "neveikia", ar "kinieciu padielka" ir duokit "geresniu" schemu ar patarimu .
kai krauni akuma, jis kraunamas palaipsniui. silpnesnis kroviklis tiesiog leciau ikraus.
kai paleidineji varikli, paleidimo metu buna trumpinimas. ir jo didumas priklauso nuo variklio galingumo. jei 24V 3000w bandura - trumpins konkreciai. jei variklis gamintas su 80% NK, tai paleidimo sroves momentu impulsas net 500-600A gali siekt.

[ Redaguota Tr Grd 02 2015, 09:27 ]
Į viršų
zam0lskis
Tr Grd 02 2015, 09:29
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3246
zam0lskis rašė ...

dziugas rašė ...

Zamolski, ar tau daznai kojos susipina vaikstant -„uzstriga ratai“ ?
Dabar kita situacija, yra telefono pakrovejas, bet vietoj telefono krausi plansetini, ar jis „be galios atsargos sudegs momentaliai“? Jis labiau kais nei iprastai. Panasiai bus ir su pwm reguliatoriu, bet cia nagriejami atvejai kas butu jeigu butu, Zamolskio svaidziojimai ir kvaili pamastymai.
„o variklis perdegineja labai letai, pradeda pradzioje smirdet apvijos ir pan valandom procesai vyksta“ – Tamstos variklis ne kapiniu zvake ar malkos degancios letai krosnyje. (Gal busi Justas.M artimas giminaitis, pastebiu vienodo mastymo tendencija).


tu matau nelabai supranti varikliu, kaip jie veikia. jei variklis del kazkokiu priezasciu nesisuka, apvijos pradeda trumpint. 24V varikliuose ju vidine varza paprastai omo desimtosios ar simtosios dalys. o akumas sugeba pavaryt ir 300-400A sroves. biski stabtels ratas ir tekes trumpinimo srove. ir tas tavo 60A reguliatorius isgaruos tiesiog kokie nors pajungimo takeliai platoj geriausiu atveju. blogiausiu - iskart pirksi kita.
jei prades suveikinet sroves ribojimas - tai tiesiog nepasileis variklis. ir tiek. tada paskaitysim verkslenimu, kad "neveikia", ar "kinieciu padielka" ir duokit "geresniu" schemu ar patarimu .
kai krauni akuma, jis kraunamas palaipsniui. silpnesnis kroviklis tiesiog leciau ikraus.
kai paleidineji varikli, paleidimo metu buna trumpinimas. ir jo didumas priklauso nuo variklio galingumo. jei 24V 3000w bandura - trumpins konkreciai. jei variklis gamintas su 80% NK, tai paleidimo sroves momentu impulsas net 500-600A gali siekt. zinoma jei akumai talpus ir gerai ikrauti.

Į viršų
dziugas
Tr Grd 02 2015, 12:12
Užsiregistravęs dalyvis #64
Prisijungta: An Rgs 30 2008, 12:31

Vieta: Klaipeda
Pranešimų: 1021
zam0lskis rašė ...

dziugas rašė ...

Zamolski, ar tau daznai kojos susipina vaikstant -„uzstriga ratai“ ?
Dabar kita situacija, yra telefono pakrovejas, bet vietoj telefono krausi plansetini, ar jis „be galios atsargos sudegs momentaliai“? Jis labiau kais nei iprastai. Panasiai bus ir su pwm reguliatoriu, bet cia nagriejami atvejai kas butu jeigu butu, Zamolskio svaidziojimai ir kvaili pamastymai.
„o variklis perdegineja labai letai, pradeda pradzioje smirdet apvijos ir pan valandom procesai vyksta“ – Tamstos variklis ne kapiniu zvake ar malkos degancios letai krosnyje. (Gal busi Justas.M artimas giminaitis, pastebiu vienodo mastymo tendencija).


tu matau nelabai supranti varikliu, kaip jie veikia. jei variklis del kazkokiu priezasciu nesisuka, apvijos pradeda trumpint. 24V varikliuose ju vidine varza paprastai omo desimtosios ar simtosios dalys. o akumas sugeba pavaryt ir 300-400A sroves. biski stabtels ratas ir tekes trumpinimo srove. ir tas tavo 60A reguliatorius isgaruos tiesiog kokie nors pajungimo takeliai platoj geriausiu atveju. blogiausiu - iskart pirksi kita.
jei prades suveikinet sroves ribojimas - tai tiesiog nepasileis variklis. ir tiek. tada paskaitysim verkslenimu, kad "neveikia", ar "kinieciu padielka" ir duokit "geresniu" schemu ar patarimu .
kai krauni akuma, jis kraunamas palaipsniui. silpnesnis kroviklis tiesiog leciau ikraus.
kai paleidineji varikli, paleidimo metu buna trumpinimas. ir jo didumas priklauso nuo variklio galingumo. jei 24V 3000w bandura - trumpins konkreciai. jei variklis gamintas su 80% NK, tai paleidimo sroves momentu impulsas net 500-600A gali siekt.

As neneigiu, kad viska zinau ir nesiginciju su tavimi. As tik stengiausi atkreipt demesi i Jusu loginio mastymo spragas.

„jei variklis del kazkokiu priezasciu nesisuka, apvijos pradeda trumpint.“- del kokkiu priezasciu gali nesisukti?

„kai paleidineji varikli, paleidimo metu buna trumpinimas. ir jo didumas priklauso nuo variklio galingumo. jei 24V 3000w bandura - trumpins konkreciai. jei variklis gamintas su 80% NK, tai paleidimo sroves momentu impulsas net 500-600A gali siekt.“

– Ar tu isedes i masina spaudi akseleratoriu iki galo ir ijungi 4 pavara? Kodel tu isivaizduoji kad sitaip reikia valdyti DC varikli ar masina vaziuoti?

a) Dalis tiesos jei DC variklio paleidimas junginejamas rele, jungiklio komutacija.
b) Neteiesa, jei DC variklis valdomas PWM, svelniu paleidimo reguliavimu.

Is cia ir isplaukia zamolskio isprusimas, kai praktikos nera, tai ir svajones dideles.


Į viršų
zam0lskis
Tr Grd 02 2015, 03:04
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3246
dziugas rašė ...

As neneigiu, kad viska zinau ir nesiginciju su tavimi. As tik stengiausi atkreipt demesi i Jusu loginio mastymo spragas.

„jei variklis del kazkokiu priezasciu nesisuka, apvijos pradeda trumpint.“- del kokkiu priezasciu gali nesisukti?

„kai paleidineji varikli, paleidimo metu buna trumpinimas. ir jo didumas priklauso nuo variklio galingumo. jei 24V 3000w bandura - trumpins konkreciai. jei variklis gamintas su 80% NK, tai paleidimo sroves momentu impulsas net 500-600A gali siekt.“

– Ar tu isedes i masina spaudi akseleratoriu iki galo ir ijungi 4 pavara? Kodel tu isivaizduoji kad sitaip reikia valdyti DC varikli ar masina vaziuoti?

a) Dalis tiesos jei DC variklio paleidimas junginejamas rele, jungiklio komutacija.
b) Neteiesa, jei DC variklis valdomas PWM, svelniu paleidimo reguliavimu.

Is cia ir isplaukia zamolskio isprusimas, kai praktikos nera, tai ir svajones dideles.


jo atvejis butent tas, kai valdys savo vezima tik per junginejima. tai ji ir komentuok, nes cia jau turi isigije konkretu varikli. gali juk testeri pajungt ir pamatuot darbini amperaza paleidimo momentu. 20A juk matuoja - tai juk pagal dziugo "praktines" zinias ten nedaugiau keliu amperu bus tuscioj eigoj ir suksis kaip bite, nes neapkrautas. o pagal mano "fantazijas" - net nepasileis, nes arba testeris uzsilenks, arba jo laidai. pilnai pabandyt ir ismatuot galima. na ir isitikint kas teisus

[ Redaguota Tr Grd 02 2015, 03:19 ]
Į viršų
viktas
Tr Grd 02 2015, 07:27
Užsiregistravęs dalyvis #1897
Prisijungta: Sk Sau 01 2012, 01:45

Vieta: Gargzdai
Pranešimų: 319
Gal nebesigincikim, informacijos yra pakankamai, aciu jumas. Kai uzbaiksim si reikala apie rezultatus informuosiu, tik tai gali buti pavasarop
Į viršų
Otto
Tr Grd 02 2015, 08:15
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2012
zamOlskiui; pwm nėra dc, todėl galios skaičiavimas gerokai skiriasi. O pažiūrėjęs į tranzų charakteristikas, pamatysi, kad impulsiniame režime leidžiamos srovės yra daug kartų didesnės, negu pastoviam. Na, neturėjęs reikalų su tais dalykais, sunkokai viską suprasi, bet siūlau pasidomėti, tikrai verta.
Į viršų
zam0lskis
Tr Grd 02 2015, 08:46
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3246
as zinau kas yra pwm praktikoje, nes turiu toki kontroleri. realybej tas pwm valdymas variklyje sukelia girdimus cypimus ir eksponentini galios kritima letejant apsukoms... vienu zodziu sudinesnis dalykas net uz mechanini pakopini valdyma... o vienintele nauda tik kad tolygus valdymas ir energijos ekonomija...
vienu zodziu - atsilikes dalykas...

[ Redaguota Tr Grd 02 2015, 08:49 ]
Į viršų
dziugas
Kt Grd 03 2015, 07:09
Užsiregistravęs dalyvis #64
Prisijungta: An Rgs 30 2008, 12:31

Vieta: Klaipeda
Pranešimų: 1021
zam0lskis rašė ...

as zinau kas yra pwm praktikoje, nes turiu toki kontroleri. realybej tas pwm valdymas variklyje sukelia girdimus cypimus ir eksponentini galios kritima letejant apsukoms... vienu zodziu sudinesnis dalykas net uz mechanini pakopini valdyma... o vienintele nauda tik kad tolygus valdymas ir energijos ekonomija...
vienu zodziu - atsilikes dalykas...


Kogero, cia bus paskutinis, mano komentaras ponui Zamolskiui. Beviltiska testi reikalus apie atsilikusiusias technologijas.

"pwm valdymas variklyje sukelia girdimus cypimus ir eksponentini galios kritima letejant apsukoms..."- ar zinote kodel? , del netinkamai parinkto pwm daznio ir tai nereiskia, kad visos atsilikusios technologijos yra blogos, gal patirties stoka?

Kas yra eksponentinis galios kritimas? Kur jisai pasimeta?

Kas yra dc variklio mechaninis pakopinis valdymas? Tipo beginis valdymas ant dviracio dc elektros variklio, va cikrai kazkas nematyto.
Gali nebeatrasineti, nes mums tavo logikos nesuprasti.
Į viršų
Otto
Pn Grd 04 2015, 06:21
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2012
Dariau, žinau, kad gerai išmanai apie pwm, na, aš gal prasčiau, dabar knisuosi su tlp250, bet.. ne vien "praktiškai", prieš tai, aišku, teorija.. Jei užstrigsiu kur nors, klausiu Tavęs, ir tikrai žinau, ko neklausiu. Cypimas, aišku, girdimas, kai dažnis 4 kilohercai, bet ką padarysi, jei daugiau plienas nenori tempti, bet čia smulkmenos, prieš tai, ką reikia žinoti, kad kažką suprastum. O ką tikrai supratau, tai tą, kad yra kas nenori suprasti, tai tiesiog kitam rašo "tu nesupranti". Taigi, likim prie savo "atsilikusių dalykų" ir palaukim naujų stebuklų, na, vieną jau mačiau, kaip trumpai jungtame rotoriuje atsiranda 1000 A srovė be slydimo, iš niekur. Mačiau panašių dalykų pas Bedinį, bet.. aš juk "nesuprantu", tai kam vargti?.

[ Redaguota Pn Grd 04 2015, 06:22 ]
Į viršų
verinukas
Št Grd 05 2015, 10:10
Užsiregistravęs dalyvis #2623
Prisijungta: Kt Sau 09 2014, 08:30

Vieta: Panevėžio raj.
Pranešimų: 455
Otto rašė ...

... palaukim naujų stebuklų, na, vieną jau mačiau, kaip trumpai jungtame rotoriuje atsiranda 1000 A srovė be slydimo, iš niekur. Mačiau panašių dalykų pas Bedinį, bet.. aš juk "nesuprantu", tai kam vargti?.


Trumpai apie Bedini publikuotus eksperimentų rezultatus ir Jo skelbtus komentarus.

Bedini komentuoja jog atliko žinomo Mr. Teslos demonstruotus elektrostatinės iškrovos matavimus ir Jo pakartoti bandymai paaišaikina tai, kad įprastiniai matavimo prietaisai yra netinkami matuoti elektrostatinės iškrovos parametrams, kaip įtampos taip ir srovės matavimo atvejams. Būtent prietaisų parodymų netikslumus Jis ir akcentuoja savo komentaruose apie atliktus matavimus.

Bedini tvirtina, kad Jo sukonstruotas elektrostatinis-mechaninis įrenginys yra vienas iš pavykusių ir veikiančių eksperimentų, kuris patirtina Tesla elektrmobilio tikrumą.

Pasak Bedini , šiuolaikinė fizika nepageidauja "elektrostatikos teorijos" ir vietoje jos, ji toliau tai sėkmingai vadinama prišpriešine EVJ jėga, bet neturi tikro fizikinio šio reiškinio pagrindimo.
Į viršų
Otto
Sk Grd 06 2015, 04:25
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2012
verinukas rašė ...

Otto rašė ...

... palaukim naujų stebuklų, na, vieną jau mačiau, kaip trumpai jungtame rotoriuje atsiranda 1000 A srovė be slydimo, iš niekur. Mačiau panašių dalykų pas Bedinį, bet.. aš juk "nesuprantu", tai kam vargti?.


Trumpai apie Bedini publikuotus eksperimentų rezultatus ir Jo skelbtus komentarus.

Bedini komentuoja jog atliko žinomo Mr. Teslos demonstruotus elektrostatinės iškrovos matavimus ir Jo pakartoti bandymai paaišaikina tai, kad įprastiniai matavimo prietaisai yra netinkami matuoti elektrostatinės iškrovos parametrams, kaip įtampos taip ir srovės matavimo atvejams. Būtent prietaisų parodymų netikslumus Jis ir akcentuoja savo komentaruose apie atliktus matavimus.

Bedini tvirtina, kad Jo sukonstruotas elektrostatinis-mechaninis įrenginys yra vienas iš pavykusių ir veikiančių eksperimentų, kuris patirtina Tesla elektrmobilio tikrumą.

Pasak Bedini , šiuolaikinė fizika nepageidauja "elektrostatikos teorijos" ir vietoje jos, ji toliau tai sėkmingai vadinama prišpriešine EVJ jėga, bet neturi tikro fizikinio šio reiškinio pagrindimo.


Na, gėda būtu tvirtinti, kad nėra, ar neįmanoma sukurti reikiamų prietaisų. Kitas dalykas, tarybiniame žurnale "Mokslas ir technika", buvo aprašytas rusų mokslininkų išrastas variklis, kur plastikinis rotorius, patalpintas tarp dviejų elektrodų, prijungtų prie nuolatinės aukštos įtampos šaltinio, sukasi. Tai vyksta dėl krūvių pernešimo. Taigi, kas ir ką "išrado", man nerūpi, kaip ir visi paistalai, apie trumpai jungto rotoriaus sinchroninį variklį.
Į viršų
Micius
Sk Grd 06 2015, 07:10
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2983
Didelis vėjas siautėja, kaip laikosi Jūsų jėgainės ? Ar kas leidžiat, kaip galios, kokios bėdos ar pan ?
Į viršų
Aurimas.
Sk Grd 06 2015, 07:57
Užsiregistravęs dalyvis #1887
Prisijungta: Pr Grd 19 2011, 07:55

Vieta: Biržu raj.
Pranešimų: 1517
Na pasmane sioks toks yra. Kai pute 7m/s kaskur paleidau tuscia sukesi 350aps. Dabar pakilo iki kokiu 8 ar 9 gal atsussiu uodega ir pazesiu kiak tusciai issuka Nes akumas pakrautas nematau tolko lauzyti per veja.
Į viršų
Aurimas.
Sk Grd 06 2015, 08:19
Užsiregistravęs dalyvis #1887
Prisijungta: Pr Grd 19 2011, 07:55

Vieta: Biržu raj.
Pranešimų: 1517
Pamatavau , pas kaimyna nenuskrido. Sunku pamatuoti vejo greiti nes turiu tik ubaga rankini. Ant zemes gusiais rode kaskur 9m/s ant stogo turbut daugiau turejo rodyti. Sesinorejo su kopeciom lipti Tuscia eiga sukesi 600aps. Vejaracio diemetras kaskur 2,5m, mazyles sparnai aliuminiai, sutvirtinti tai nebaisu kad islakstis. Tik kampas sparno gana didelis tai normaliai neisibegeja. O su vienu 12v 100ah akumu rode 15A ir 13,5V, tada sukiai krito iki 280aps.

[ Redaguota Sk Grd 06 2015, 08:21 ]
Į viršų
Micius
Pr Grd 07 2015, 07:18
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2983
Pirmą sakinį perskaičiau, kad nuskrido, galvoju, pridirbau žmogui... bet laimei ne
Į viršų
bambukax
Pr Grd 07 2015, 07:32
Užsiregistravęs dalyvis #2020
Prisijungta: Sk Bal 22 2012, 08:07

Vieta: birzai
Pranešimų: 291
Pas mane vakar rode 9,9m/s veja,puikus vejelis buvo.Kambari buvo 23 laipsniai,turejau daryt langa,susilde 50 litru boileri vandens,tai nakti stabdziau,nebereikejo elektros,siandien vel sildo.
Į viršų
sanumar1
Pr Grd 07 2015, 07:33
Užsiregistravęs dalyvis #1508
Prisijungta: Tr Grd 08 2010, 09:15

Vieta: Panevezys
Pranešimų: 464
Pas mane tai sukasi ir per audra. Vakar nuvaziavau iki darbo pasiziuret,tai viskas gerai. Tenas uzjungtas"kaptiorkej" silta. Tai nematau tikslo stabdyti. Tam ir sudejau apsauga nuo per didelio sukiu skaiciaus. Kazkaip butu gaila praleisti toki gera darbini veja.
Į viršų
Micius
Pr Grd 07 2015, 07:17
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2983
Drąsūs pas mus vyriokai susirinkę Smagu kad veikia, vėjus atlaiko, ir naudos duoda Kažin kaip Broniuko jėgainė, ar vėl veikia, ar dar sparnus gamina ?
Į viršų
sigis.m
Pr Grd 07 2015, 09:08
Užsiregistravęs dalyvis #1182
Prisijungta: Kt Bal 22 2010, 08:21

Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 1209
veikia dar ir kaip...su patrumpėjusiais sparnais
dabar Broniukas baigia padaryti mažatriukšmi mažesnės galios genera.apie 5kw.kažkoki chitra vyniojimo būda bando nukopijuoti nuo kažkokio auto variklio.
kai bus kokiu naujienu - informuosiu mat didžioji jėgainė šiek tiek triukšmauja,kai vėjas pučia link namu...
Į viršų
viktas
Kt Grd 10 2015, 07:53
Užsiregistravęs dalyvis #1897
Prisijungta: Sk Sau 01 2012, 01:45

Vieta: Gargzdai
Pranešimų: 319
Svelni ziema leido pasidarbuoti, siam momentui pavyko tiek;












[img]

Cia Sauliaus gamintas generatorius 24v, apie 700w turetu traukti








liko virsuje sumontuoti diodu tilta ir prasitemti laida, na ir dazimo darbai
Į viršų
Eiti į puslapį  1 2 3 ... 111 112 113 ... 135 136 137  

Persikelti:     Į viršų

Nario spalvos kodas:
Pagrindinis Administratorius, Administratorius, Forumo Moderatorius, Nariai

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System