Diskusijos

Zir.lt :: Diskusijos :: Vėjo jėgainės :: Vėjo jėgainės akumuliatorių krovimas.
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Phaesun švino akumuliatorius 12V 250Ah
Eiti į puslapį  1 2 3 4 5 6 7
Moderatoriai: Admin, Adas, Windpower, dziugas, xaker
Autorius Pranešimas
felius
Kt Sau 29 2009, 11:06
Užsiregistravęs dalyvis #11
Prisijungta: An Lie 29 2008, 03:54

Vieta: Šilalė
Pranešimų: 1270
Tiesa, pats tokiu dalyku nepastebejau, nes mano visi traktoriai su paleidziamaisiais varikliais, bet bedavojasi ukininkai kurie isigije naujus belorus traktorius ir kuriuose naudojama 12v sistema, bet uzvedimo starteriui 24v, gal ten kitos problemos.
Į viršų
Otto
Kt Sau 29 2009, 02:23
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2015
felius rašė ...

Tiesa, pats tokiu dalyku nepastebejau, nes mano visi traktoriai su paleidziamaisiais varikliais, bet bedavojasi ukininkai kurie isigije naujus belorus traktorius ir kuriuose naudojama 12v sistema, bet uzvedimo starteriui 24v, gal ten kitos problemos.

Jei užvedimo sistema 24 V, tada bėda yra VK relėje. Perėjus iš užkūrimo režimo į krovimą, vienas akumas lieka neprijungtas, na, apdegęs relės kontaktas, nes dabar ten sidabro beveik nededa. Šią problemą kai kas išsprendžia, panaudojant VK išimtą iš kombaino "niva", jos gerai laiko.
Į viršų
felius
Kt Sau 29 2009, 04:13
Užsiregistravęs dalyvis #11
Prisijungta: An Lie 29 2008, 03:54

Vieta: Šilalė
Pranešimų: 1270
Dekui , reiks patarti.
Į viršų
evilkas
Kt Sau 29 2009, 05:28
evilkas
Užsiregistravęs dalyvis #229
Prisijungta: Pr Lap 24 2008, 09:13

Vieta: Alytus
Pranešimų: 34
Otto rašė ...

Jei užvedimo sistema 24 V, tada bėda yra VK relėje. Perėjus iš užkūrimo režimo į krovimą, vienas akumas lieka neprijungtas, na, apdegęs relės kontaktas, nes dabar ten sidabro beveik nededa. Šią problemą kai kas išsprendžia, panaudojant VK išimtą iš kombaino "niva", jos gerai laiko.


Ta VK rele, tai čia kogero tas pats, kas Dzūkijoje liaudiškai vadinamas "kalatūnas"?
Į viršų
Otto
Kt Sau 29 2009, 07:22
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2015
Dzūkai taikliai pavadino, mūsų krašte vadina balvanke, na ji stamboka.
Į viršų
evilkas
Kt Sau 29 2009, 08:53
evilkas
Užsiregistravęs dalyvis #229
Prisijungta: Pr Lap 24 2008, 09:13

Vieta: Alytus
Pranešimų: 34
O kalatūnas dėl to, kad jame viduje bilda, t.y kažkas kalatojasi
Į viršų
volgovod
Pn Sau 30 2009, 06:58
Užsiregistravęs dalyvis #351
Prisijungta: Pn Sau 23 2009, 07:30

Pranešimų: 34
felius rašė ...

Tiesa, pats tokiu dalyku nepastebejau, nes mano visi traktoriai su paleidziamaisiais varikliais, bet bedavojasi ukininkai kurie isigije naujus belorus traktorius ir kuriuose naudojama 12v sistema, bet uzvedimo starteriui 24v, gal ten kitos problemos.


Ar gali aprašyti, kokia ten sistema? Nujaučiu sistemoje esančią uždelsto veikimo "bombikę" Tokiu atveju net labai geri akumuliatoriai būtų gadinami...
Užbėgant už akių, noriu pasakyti, kad jei sistema yra įkraunama 24V generatoriumi, o vartojimui įranga paima tik 12V nuo vieno bloko, ilgainiui ima skirtis abiejų blokų vidinė varža - kuris daugiau naudojamas, to vidinė varža didėja (iš esmė vidinė varža skiriasi iškart, nes borto vartotojai turi savo varžą, kuri lygiagrečiai prijungiama prie vieno iš blokų gnybtų). Taip atsiranda anksčiau mano minėtas įtampų išsibarstymas ir įprastinis įkrovimo šaltinis ima gadinti akumuliatorius, kadangi generatorius "nežino" kokia situacija atskiruose elementuose - jis palaiko normalią įkrovimo įtampą. Bet dėl skirtingų vidinių varžų, mažiau naudotas (kurio vidinė varža mažesnė) akumuliatorius ima "virti", o labiau naudojamas neįkraunamas pakankamai.
Minėjai, kad sukeitinėji vietomis? Vadinasi darai teisingai, nes tai pats paprasčiausias ir pigiausias būdas prailginti akumuliatorių gyvavimo laiką tokioje sistemoje.
Geresnis varantas būtų patobulinti sistemą - 24VDC-12VDC keitiklis. Bet jis jau kainuoja papildomai. Keitiklį reikėtų įterpti tarp gnybtų į borto vartotojus, žinoma, jei neklystu dėl pačios sistemos principo ir teisingai tave supratau (jei schema kitokia, galima ir kitaip spręsti problemą). O Minskas matyt bando eiti pigiausiu jiems keliu - garantiniu laikotarpiu viskas veiks, o paskui "Хоть трава нерости...".

Kas planuoja vėjo jėgainės sistemoje nuo akumuliatoriaus dalies "nukabinti" reikiamą įtampą, neadarykite to paprastuoju gnybtų užkabinimo būdu Belorus - geras blogo sprendimo pavyzdys. Tokiais atvejais paprasčiau naudoti DC-DC keitiklį, o ypač tada, kai akumuliatorius didelis ir brangus.

Pvz.: UPS, kuriuose jungiamos dešimtys ar net šimtai baterijų blokų ar elementų, sugedusius elementus rekomenduojama keisti tik kritiniais atvejais, kai reikalingas keitimas nedelsiant, norint užtikrinti nenutrūkstamą vartotojų darbą. Tačiau instrukcijose primigtynai reikalaujama iškart planuoti visų baterijų keitimą. Praktikoje teko susidurti su tokia problema - esant vienam blogam ar senesniam akumuliatoriui, kiti "numarinami" per metus net tais atvejais, kai aplinkos sąlygos idealios, o akumuliatoriai visiškai nauji. Tą juodą darbą atlieka įkroviklis, kuris gali būti labai tobulas, nes srovės ir įtampos dėl vidinių varžų visoje baterijoje pasiskirsto skirtingai.
Į viršų
Otto
Pn Sau 30 2009, 08:23
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2015
Ten visa sistema ir generatorius yra 12 V, 24 V tik starteris, todėl užkūrimo metu, trumpam, akumai sujungiami nuosekliai, visos kitos sistemos tuo momentu atjungiamos, o išjungus starterį, akumai persijungia lygiagrečiai. Tas dalykas jau seniai naudojamas kombainų, K700 traktorių, bei kai kurių kitų savaeigių žemės ūkio mašinų variklių užkūrimui. Bėda tik tokia, kad paskutiniu metu VK gamintojai pragėrė sidabrą, todėl dažnai būna, kad vienas akumas lieka neprijungtas krovimui. Suprantama, kad žmogus matydamas, kad viena baterija išsikrovusi, keičia jas vietomis ir taip sprendžia problemą.
Jei patikimai sujungti lygiagrečiai, keitinėjimas vietomis būtu daugiau, negu juokingas, bet, kadangi sujungiantieji VK kontaktai apdega, nelieka ir patikimo sujungimo.
Į viršų
formalis
Kt Bir 18 2009, 09:50
Užsiregistravęs dalyvis #590
Prisijungta: Kt Bir 18 2009, 06:27

Pranešimų: 6
Mano manymu elektros kaupimui tiktu ir traukos akumuliatoriai, kurie naudojami elektriniuose krautuvuose.Nauju kaina yra kosmine, bet galima atsinaujinti ir senus.
Jeigu jus vaziuojate pro Kauna pietiniu apvaziavimu atkarpoje tarp Kauno HE ir Roku yra Lukoil degaline.Uz jos is karto yra firma uzsiimanti svino akumuliatoriu atnaujinimu.Ten as perku atnaujintus starterinius akumuliatorius.Neseniai maciau pardavime Sonnenschein Dryfit zelinius akumuliatorius 12V 90Ah.Vieneto kaina apie 500Lt bet sake galima ir deretis.Turiu ir ju telefona:865241041.Pabandykite laime
Į viršų
xaker
Pn Bir 19 2009, 01:42

Užsiregistravęs dalyvis #88
Prisijungta: Tr Spa 15 2008, 07:10

Vieta: Mažeikiai
Pranešimų: 2760
Čia jau kaip savo firmos reklamą stumi
Į viršų
Tinklalapis
Eiti į puslapį  1 2 3 4 5 6 7  

Persikelti:     Į viršų

Nario spalvos kodas:
Pagrindinis Administratorius, Administratorius, Forumo Moderatorius, Nariai

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System