Diskusijos

Zir.lt :: Diskusijos :: Elektronikos technologijos :: Indukciniai elementai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Kaip pajungti busterį ?
Moderatoriai: Admin, Adas, Windpower, dziugas, xaker
Autorius Pranešimas
Micius
Pr Bir 27 2011, 09:45
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2910
Sveiki. Turim tokį busterį. Nu vienžo čia kaip suprantu variklis su užstabdytu faziniu rotorium. Bandau pajungti elektros variklį, bet jis nė velnio nereguliuoja. Nesuprantu, kame replės ? Jeigu veiktų, tai būtų gerai bandyti generatoriams, na apsukas gali reguliuot. Jis turi veikt taip. Pasijungia 380v suki slieką, ir išėjime turi reguliuot nuo 0 iki 500V, deja neveikia, ir nesuprantu kodėl...









P.S Variklis sukasi, bandžiau sukeisti padavimą išėjimą, tas pats...

[ Redaguota Pr Bir 27 2011, 09:48 ]
Į viršų
Otto
An Bir 28 2011, 02:31
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2015
Žinau, kad toks daiktas buvo naudojamas variklių laboratorijoje, dyzelio apkrovai valdyti. Į statorių paduodama 380 V, o rotoriaus laidai prijungti prie šarminio reostato. Dirbdavo kaip elektros variklis, sukdavo dyzelį, o šiam užsikūrus, dirbdavo kaip apkrova. Šarmas gerai putodavo .
Į viršų
zam0lskis
An Bir 28 2011, 03:43
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3164
otto - reguliuojama apkrova (arba reguliatorius) butu butent tas tavo paminetas "sarminis reostatas". sitas aparatas tik perduoda sukimo jega. veikia panasiai kaip trafas. tik kad cia yra stabdanti magnetine mova. na kai magnetine mova pavadina kaip nors neaiskiai zargonu - tipo "busteriu" - tada ir atsiranda nesupratimai . pats savaime jis nieko nereguliuoja. jis sukimo jega pamazina tiek, kiek apkrovos is pasalies duosi. ta prasme jei variklis sukasi 1500 apsuku, tai galesi su papildoma apkrova nuo 1500 apsuku primazint iki 1000. man atrodo galima ja ijungt ir atvirksciu (variklio) rezimu - jau esama greiti dar labiau pagreitint. tam reikia naudot ne apkrova - bet reguliuojama papildoma uzmaitinima, ir sakykim jau esamas 1500 apsuku padidint iki 2000.
taip kad daryk miciau kokiu nors trifaziu tenu sistema apkrovai, nes pacio reguliatoriaus tu kaip ir neturi. - tada gal ka nors ir galesi valdyt
arba reikia trifazes svarkes, kur reguliuojasi trafo serdis. tada ja siektiek perdirbus (davyniojus antrine) galima butu panaudot kaip reguliuojama maitinimo saltini ir sugreitint.

[ Redaguota An Bir 28 2011, 04:08 ]
Į viršų
Otto
An Bir 28 2011, 06:56
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2015
zam0lskis rašė ...

otto - reguliuojama apkrova (arba reguliatorius) butu butent tas tavo paminetas "sarminis reostatas". sitas aparatas tik perduoda sukimo jega. veikia panasiai kaip trafas. tik kad cia yra stabdanti magnetine mova. na kai magnetine mova pavadina kaip nors neaiskiai zargonu - tipo "busteriu" - tada ir atsiranda nesupratimai . pats savaime jis nieko nereguliuoja. jis sukimo jega pamazina tiek, kiek apkrovos is pasalies duosi. ta prasme jei variklis sukasi 1500 apsuku, tai galesi su papildoma apkrova nuo 1500 apsuku primazint iki 1000. man atrodo galima ja ijungt ir atvirksciu (variklio) rezimu - jau esama greiti dar labiau pagreitint. tam reikia naudot ne apkrova - bet reguliuojama papildoma uzmaitinima, ir sakykim jau esamas 1500 apsuku padidint iki 2000.
taip kad daryk miciau kokiu nors trifaziu tenu sistema apkrovai, nes pacio reguliatoriaus tu kaip ir neturi. - tada gal ka nors ir galesi valdyt
arba reikia trifazes svarkes, kur reguliuojasi trafo serdis. tada ja siektiek perdirbus (davyniojus antrine) galima butu panaudot kaip reguliuojama maitinimo saltini ir sugreitint.

Zamolski, baik varinėti į pievas! Dyzelis turi apsukų reguliatorių ir jo apsukos išlieka beveik stabilios prie skirtingų apkrovų. Tas daiktas skirtas tirti sukimo momentui, galiai ir NK.
Į viršų
tomis01
An Bir 28 2011, 06:58
Užsiregistravęs dalyvis #852
Prisijungta: Kt Lap 26 2009, 11:19

Vieta: kaunas
Pranešimų: 1101
paprastas asinchroninis varklis su faziniu rotorum,jo apsukos fiksuotos pagal polu skaiciu,tik esant apkrovai galima su reostatais reguliuot slydima pagal tai sumazint apsukas
Į viršų
mentis
An Bir 28 2011, 07:35
Užsiregistravęs dalyvis #1562
Prisijungta: Kt Sau 13 2011, 01:05

Vieta: pamarys
Pranešimų: 33
Asinchroninio variklio apsukos priklauso nuo polių porų skaičiaus ir nuo dažnio, o šiuo atveju reguliuojasi įtampa ir reguliuoti apsukas neišeis.
Į viršų
Micius
An Bir 28 2011, 10:05
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2910
Nu nežinau, man rodo kad Jūs klystat. Šitas aparatas tikrai turi tą slieką sukiojant reguliuoti įtampą, tik va dabar žiūriu į laidus, ar tik nebus čia jie neteisingai sujungti ? Kažkaip gamykliškai taip neturėtų būti susikryžiavę. Dar pažiūrėsiu.
Į viršų
tomis01
Tr Bir 29 2011, 12:49
Užsiregistravęs dalyvis #852
Prisijungta: Kt Lap 26 2009, 11:19

Vieta: kaunas
Pranešimų: 1101
I statoriu junk 3 fazes,o rotoriaus 3 galus nuo sepeciu junk i kruva,turi pasileist kaip paprastas asinchronins variklis
Į viršų
Otto
Tr Bir 29 2011, 07:06
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2015
Micius rašė ...

Nu nežinau, man rodo kad Jūs klystat. Šitas aparatas tikrai turi tą slieką sukiojant reguliuoti įtampą, tik va dabar žiūriu į laidus, ar tik nebus čia jie neteisingai sujungti ? Kažkaip gamykliškai taip neturėtų būti susikryžiavę. Dar pažiūrėsiu.

Iš nuotraukos matau, kad statorius sujungtas trikampiu. Jei nori kitaip, junk žvaigžde. Aplamai, pastudijuok šitą informacijos nuoroda ir rasi viską, ko reikia.
Į viršų
Micius
Tr Bir 29 2011, 07:24
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2910
tomis01 rašė ...

I statoriu junk 3 fazes,o rotoriaus 3 galus nuo sepeciu junk i kruva,turi pasileist kaip paprastas asinchronins variklis


Jis negali suktis, nes ten gi sliekas priekyje, o prie rotoriaus laidai prijungti be šepečių To slieko pagalba galiu sukinėti jį kažkur 180 laipsnių
Į viršų
Otto
Tr Bir 29 2011, 08:08
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2015
Micius rašė ...

tomis01 rašė ...

I statoriu junk 3 fazes,o rotoriaus 3 galus nuo sepeciu junk i kruva,turi pasileist kaip paprastas asinchronins variklis


Jis negali suktis, nes ten gi sliekas priekyje, o prie rotoriaus laidai prijungti be šepečių To slieko pagalba galiu sukinėti jį kažkur 180 laipsnių

Tuomet tai visai kitos paskirties daiktas- indukcinis galios reguliatorius, būna skirtas sunkaus paleidimo varikliams. Elektroninis analogas maždaug toks; informacijos nuoroda Ten pat rasi ir kam jis skirtas.
Į viršų
zam0lskis
Tr Bir 29 2011, 10:35
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3164
o kas kitoj pusej, kur tokia didele anga, o kita anga po gaubteliu?
Į viršų
Micius
Tr Bir 29 2011, 11:50
Užsiregistravęs dalyvis #1762
Prisijungta: Št Bir 11 2011, 08:12

Vieta: Vikonys, Anykščių raj.
Pranešimų: 2910
Pirmoj skylėj matosi inkaras, antroje skylėje susukti laidai ir pajungti prie inkaro be šepečių, kad leidžia sukiotis pusė apsukimo kažkur. Ten priekyje matosi sklieko ašis, ir daud laidų servo variklio valdymo schemai (neturiu). Atrodo radau schemą, gal ką susigaudysiu
Į viršų
mentis
Tr Bir 29 2011, 08:39
Užsiregistravęs dalyvis #1562
Prisijungta: Kt Sau 13 2011, 01:05

Vieta: pamarys
Pranešimų: 33
Variklis su užstabdytu faziniu rotorium naudojamas kaip galingas įtampos stabilizatorius. Į statoriu paduodama tinklo įtampa, o rotoriaus apvijos yra kaip antrine transformatoriaus apvija. Iš jos maitinami vartotojai. Valdiklis palaiko nustatyta įtampa, paduodamas į valdymo varikliuka komanda, kuris per sliekinę pavarą pasuka rotoriu į vieną ar kitą puse tam tikru kampu ir taip palaiko nustatyta įtampa rotoriaus apvijose. Turiu aš toki stabilizatoriu, galia apie 1,5 kw.
Į viršų
zam0lskis
Tr Bir 29 2011, 08:49
Užsiregistravęs dalyvis #1170
Prisijungta: Kt Bal 15 2010, 04:21

Vieta: Kalabybiskis
Pranešimų: 3164
tai nieko gero tada, gaunas kaip trafas su reguliuojama serdim. tik kad sitas dar greiciausiai ir sinusa iskraipo.
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Nario spalvos kodas:
Pagrindinis Administratorius, Administratorius, Forumo Moderatorius, Nariai

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System