Diskusijos

Zir.lt :: Diskusijos :: Pagrindinis forumas :: Įvairūs
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Generatoriai ir ne tik....
Eiti į puslapį  1 2 3 ... 79 80 81 ... 99 100 101
Moderatoriai: Admin, Adas, Windpower, dziugas, xaker
Autorius Pranešimas
Aurimas.
Tr Geg 28 2014, 08:08
Užsiregistravęs dalyvis #1887
Prisijungta: Pr Grd 19 2011, 07:55

Vieta: Biržu raj.
Pranešimų: 1517
informacijos nuoroda

[ Redaguota Tr Geg 28 2014, 08:08 ]
Į viršų
verinukas
Tr Geg 28 2014, 08:23
Užsiregistravęs dalyvis #2623
Prisijungta: Kt Sau 09 2014, 08:30

Vieta: Panevėžio raj.
Pranešimų: 451
Otto rašė ...

gal galėtum įvardinti, kurią konkrečiai grandinę ir lėktuvo markę?

Iš generatoriaus eina iš karto į lygintuvą, o toliau DC. Varikliai kolektoriniai, BLDC ir steperiai. Starteriai DC. Žurnalistai kaip visada "puikūs ekspertai".



Kaip ir minėjau, jėgos grandinė 400Hz (iki lygintuvo). Kitos grandinės, tai jau valdymo AC ir DC grandys . Pvz. keleivinai Airbus, Boeing ... .

Visuose tarptautiniuose aerouostuose avarinė generatorių sistema yra 400Hz, kaip standartas. Net ir takų avarinis apšvietimas 400Hz linijos, kad prie tos pačios linijos sistemos galima būtų avariniu būdu užmaitinti lėktuvą stovintį take. Tas pats ir Vilniaus aero uoste perdarinėjo avarinį apšvietimą į 400Hz. Net ir serviso personalo rankiniai įrankiniai: drelės, sūktuvai, siurbliai ir t.t. 400Hz. CCCP laikais tokių matyti neteko .


[ Redaguota Tr Geg 28 2014, 08:27 ]
Į viršų
antgrl
Tr Geg 28 2014, 08:29
Užsiregistravęs dalyvis #2658
Prisijungta: An Geg 27 2014, 08:06

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 9
Xaker65 negales testuoti galingesnių generatorių kaip 10kW.
Į viršų
xaker
Tr Geg 28 2014, 08:39

Užsiregistravęs dalyvis #88
Prisijungta: Tr Spa 15 2008, 07:10

Vieta: Mažeikiai
Pranešimų: 2761
Kad nelabai jau kam ju ir bereik, teks mest sita amata ir ziuretis kito uzsiemimo laisvalaikio praleidimui.
Į viršų
Tinklalapis
Otto
Tr Geg 28 2014, 09:04
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2012
verinukas rašė ...

Otto rašė ...

gal galėtum įvardinti, kurią konkrečiai grandinę ir lėktuvo markę?

Iš generatoriaus eina iš karto į lygintuvą, o toliau DC. Varikliai kolektoriniai, BLDC ir steperiai. Starteriai DC. Žurnalistai kaip visada "puikūs ekspertai".



Kaip ir minėjau, jėgos grandinė 400Hz (iki lygintuvo). Kitos grandinės, tai jau valdymo AC ir DC grandys . Pvz. keleivinai Airbus, Boeing ... .

Visuose tarptautiniuose aerouostuose avarinė generatorių sistema yra 400Hz, kaip standartas. Net ir takų avarinis apšvietimas 400Hz linijos, kad prie tos pačios linijos sistemos galima būtų avariniu būdu užmaitinti lėktuvą stovintį take. Tas pats ir Vilniaus aero uoste perdarinėjo avarinį apšvietimą į 400Hz. Net ir serviso personalo rankiniai įrankiniai: drelės, sūktuvai, siurbliai ir t.t. 400Hz. CCCP laikais tokių matyti neteko .


Juk PRAŠIAU įvardinti jėgos grandinę ir lėktuvo markę. Matau, tau sunku su tuo.
Reaktyvinių ir turbosraigtinių variklių dinostarteriai yra tokie, kaip minėjai, bet ne vien dėl tavo minimos priežasties, gabaritų ir svorio, o ir dėl to, kad tas velenas sukasi velniškai smarkiai ir užvedus vieną variklį, antras kuriamas nuo pirmojo, bet jau jo generuojamu dažniu, taigi, pasakymas 400 Hz, yra sąlyginis. Reikėjo iš karto sakyti, kad kalbi apie aerodromo įrangą. Aplamai, kariniame aerodrome, kur tarnavau, variklius kurdavo nuo spec mašinų, aerodrome nebuvo jokio apšvietimo, tik radijomajakas ir ryšių kabeliai.
O kitos sistemos kažkiek panašios, aišku, skiriasi įtampa informacijos nuoroda
Į viršų
Aurimas.
Tr Geg 28 2014, 09:14
Užsiregistravęs dalyvis #1887
Prisijungta: Pr Grd 19 2011, 07:55

Vieta: Biržu raj.
Pranešimų: 1517
xaker65 rašė ...

Kad nelabai jau kam ju ir bereik, teks mest sita amata ir ziuretis kito uzsiemimo laisvalaikio praleidimui.


Gaila, kad taip.
Į viršų
VirgisLom
Tr Geg 28 2014, 09:40
Užsiregistravęs dalyvis #2271
Prisijungta: An Sau 22 2013, 02:55

Vieta: vaškiai
Pranešimų: 390
antgrl ,o ką tau bambą graužia ,kad xakeris negali testuoti 10kw generus ,ar konkurentas busi ,galima testuoti ir 10kw ir 20kw ,daugelis čia žino ,o tau nedašuto ,visas puslapis tau prirašytas ,pakrapštyk maumeneli ir suprasi
Į viršų
verinukas
Tr Geg 28 2014, 10:09
Užsiregistravęs dalyvis #2623
Prisijungta: Kt Sau 09 2014, 08:30

Vieta: Panevėžio raj.
Pranešimų: 451
Otto rašė ...

Juk PRAŠIAU įvardinti jėgos grandinę ir lėktuvo markę. Matau, tau sunku su tuo.


Tiesiog nenorėjau pasikartoti.

Įkalbėjai. Pagal pageidavimą pasikartoju ir patikslinu.

Patikslinsiu. Nuo 1956 metų Boeing ir Airbus generatoriai, kaip standartas 400Hz.
Kam idomu, modelius susiras patys internete.
Jei kalbame apie šiuolaikinius, tai šie: Airbus A319, A320, Boeing 737,747, 757, 767, 777, Boeing B Jet, Bombardier Glob Expres....

Schematinį pagrindą irgi daviau (pakartoju informacijos nuoroda ). Ten visi standartiniai markiravimai ir grandinių pavadinimai. Pradedant Psl 2-11.. Ten, kur parašyta AC būk tikras - 400Hz.

[ Redaguota Tr Geg 28 2014, 10:34 ]
Į viršų
VirgisLom
Tr Geg 28 2014, 10:53
Užsiregistravęs dalyvis #2271
Prisijungta: An Sau 22 2013, 02:55

Vieta: vaškiai
Pranešimų: 390
XAKERI matai ,nuo tavo generų dasimušėme iki boeingų,nu turbut atrodo kad vieni kitiems viską įrodė,prasidejo genero aps. obaigesi airbusų Hz.bet vistiek idomu
Į viršų
xaker
Kt Geg 29 2014, 06:00

Užsiregistravęs dalyvis #88
Prisijungta: Tr Spa 15 2008, 07:10

Vieta: Mažeikiai
Pranešimų: 2761
Idomi nuoroda ten apie tuos generus, bet kad angliskai ni bum bum tai tik paveikslelius perziuriu.
Į viršų
Tinklalapis
Otto
Kt Geg 29 2014, 08:42
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2012
verinukas rašė ...

Otto rašė ...

Juk PRAŠIAU įvardinti jėgos grandinę ir lėktuvo markę. Matau, tau sunku su tuo.


Tiesiog nenorėjau pasikartoti.

Įkalbėjai. Pagal pageidavimą pasikartoju ir patikslinu.

Patikslinsiu. Nuo 1956 metų Boeing ir Airbus generatoriai, kaip standartas 400Hz.
Kam idomu, modelius susiras patys internete.
Jei kalbame apie šiuolaikinius, tai šie: Airbus A319, A320, Boeing 737,747, 757, 767, 777, Boeing B Jet, Bombardier Glob Expres....

Schematinį pagrindą irgi daviau (pakartoju informacijos nuoroda ). Ten visi standartiniai markiravimai ir grandinių pavadinimai. Pradedant Psl 2-11.. Ten, kur parašyta AC būk tikras - 400Hz.


Tiek buvo gal MIG-9, ir panašiuose TŲ LAIKŲ aparatuose, beje, muziejinis ir pdf. Tada atrodė stebuklas, kad turbina išvysto 14000 apsisukimų per minutę, dabar nieko nebestebina 40000, ar 3 kartus pralenktas garso greitis. Taigi, gal paskaičiuok, kokį dažnį, prie tokių sūkių duoda generas, su minimaliu polių skaičiumi. Kaip matai, vėl rašai apie aerodromų, o ne lėktuvų sistemas. Aplamai, tai teiginys, kad lėktuvų AC dažnis yra 400 Hz, yra toks pat absurdiškas, kaip teigti, kad automobilių generų dažnis yra va toks tai. Varikliai dirba skirtingais sūkiais, skirtingais režimais, taigi, ir dažniai svuruoja. O jei pamatytum dabartinį reaktyvinio variklio dinostarterį, tai nelabai suprastum, kas ten per daiktas .
Į viršų
antgrl
Kt Geg 29 2014, 12:30
Užsiregistravęs dalyvis #2658
Prisijungta: An Geg 27 2014, 08:06

Vieta: Kaunas
Pranešimų: 9
VirgisLom rašė ...

antgrl ,o ką tau bambą graužia ,kad xakeris negali testuoti 10kw generus ,ar konkurentas busi ,galima testuoti ir 10kw ir 20kw ,daugelis čia žino ,o tau nedašuto ,visas puslapis tau prirašytas ,pakrapštyk maumeneli ir suprasi

Ale koks piktas.
Į viršų
verinukas
Kt Geg 29 2014, 04:35
Užsiregistravęs dalyvis #2623
Prisijungta: Kt Sau 09 2014, 08:30

Vieta: Panevėžio raj.
Pranešimų: 451
Otto rašė ...

Aplamai, tai teiginys, kad lėktuvų AC dažnis yra 400 Hz, yra toks pat absurdiškas, kaip teigti, kad automobilių generų dažnis yra va toks tai. Varikliai dirba skirtingais sūkiais, skirtingais režimais, taigi, ir dažniai svuruoja.


Otto aišku pasakys , kad apsurdas ir, kad tokie lėktuvai neskraido, nes taip gali būti tik aerodrome bet tik ne lėktuve.

Ištrauka iš aviacijos technikos pagrindų kurso metodinės medžiagos (2002 m. redakcija) :

Modern naval aircraft use the three-phase,
120-/208-volt, 400-hertz (Hz)
ac power system. The
number of magnetic poles and rotor revolutions per
minute (rpm) determine the voltage frequency of the
generator. With a fixed number of poles, constant frequency
requires constant rotor rpm.
An ac generator-rotating field has 12 poles with
adjacent poles of opposite polarity. Each pair of poles
produces one cycle per revolution; therefore, each
revolution produces six cycles. The output frequency of
the generator varies in direct proportion to the engine
drive speed
. A generator operating at 6,000 rpm is
operating at 100 revolutions per second or at 600 Hz.

Airbus A350-900 techniniai parametrai informacijos nuoroda psl. 5-4-3 Electrical system 400Hz.
Rimtas aparatas. Beja, jis dar ir skraido .

Mini aviacinis siurblys informacijos nuoroda taip pat 400Hz AC tinklui.

Stiuardesės darbo įrankis informacijos nuoroda dulkių siurblys AviationVac. Abejoju ar pavyktų panaudoti namų sąlygomis, nes šiam taip pat reikia 400Hz maitinimo.



[ Redaguota Kt Geg 29 2014, 05:13 ]
Į viršų
Otto
Kt Geg 29 2014, 05:07
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2012
verinukas rašė ...

Otto rašė ...

Aplamai, tai teiginys, kad lėktuvų AC dažnis yra 400 Hz, yra toks pat absurdiškas, kaip teigti, kad automobilių generų dažnis yra va toks tai. Varikliai dirba skirtingais sūkiais, skirtingais režimais, taigi, ir dažniai svuruoja.


Otto aišku pasakys , kad apsurdas ir, kad tokie lėktuvai neskraido, nes taip gali būti tik aerodrome bet tik ne lėktuve.

Ištrauka iš aviacijos technikos pagrindų kurso metodinės medžiagos (2002 m. redakcija) :

Modern naval aircraft use the three-phase,
120-/208-volt, 400-hertz (Hz)
ac power system. The
number of magnetic poles and rotor revolutions per
minute (rpm) determine the voltage frequency of the
generator. With a fixed number of poles, constant frequency
requires constant rotor rpm.
An ac generator-rotating field has 12 poles with
adjacent poles of opposite polarity. Each pair of poles
produces one cycle per revolution; therefore, each
revolution produces six cycles. The output frequency of
the generator varies in direct proportion to the engine
drive speed
. A generator operating at 6,000 rpm is
operating at 100 revolutions per second or at 600 Hz.

Airbus A350-900 techniniai parametrai informacijos nuoroda psl. 5-4-3 Electrical system .
Rimtas aparatas. Beja, jis dar ir skraido .



Gal baikim apsimetinėti apkiautusiais, kai aparatas skrenda, sūkiai TIKRAI NEBŪNA 6000, atitinkamai ir dažnis. Gal vėl priminti automobilį? Beje, tavo "standartas" jau padidėjo dviem tūkstančiais. Kai dar pastudijuosi, gal kaip nors suprasi, kad su 6000 turbinos oborotų, lėktuvas net taku nepavažiuos.
Į viršų
xaker
Kt Geg 29 2014, 05:11

Užsiregistravęs dalyvis #88
Prisijungta: Tr Spa 15 2008, 07:10

Vieta: Mažeikiai
Pranešimų: 2761
Verinuko nuoroda apie airbusa man patiko, aciu.
Į viršų
Tinklalapis
verinukas
Kt Geg 29 2014, 05:27
Užsiregistravęs dalyvis #2623
Prisijungta: Kt Sau 09 2014, 08:30

Vieta: Panevėžio raj.
Pranešimų: 451
Otto rašė ...

Gal baikim apsimetinėti apkiautusiais, kai aparatas skrenda, sūkiai TIKRAI NEBŪNA 6000, atitinkamai ir dažnis. Gal vėl priminti automobilį? Beje, tavo "standartas" jau padidėjo dviem tūkstančiais. Kai dar pastudijuosi, gal kaip nors suprasi, kad su 6000 turbinos oborotų, lėktuvas net taku nepavažiuos.


Aviacijos konstruktoriai ne tokie kvaili, kaip galvoji.
Visa tai, ką parašei yra puikiai visiems žinoma ir kontroliuojama:
vėl pakartoju tą pačią nuorodą, bet dar kartą įsitikinsiu, kad ne visi moka arba nenori skaityti informacijos nuoroda
AC GENERATOR FREQUENCY CONTROL psl. 2-5
UNDERFREQUENCY AND OVERFREQUENCY CONTROL psl. 2-8


[ Redaguota Kt Geg 29 2014, 05:33 ]
Į viršų
Otto
Kt Geg 29 2014, 07:24
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2012
verinukas rašė ...

Otto rašė ...

Gal baikim apsimetinėti apkiautusiais, kai aparatas skrenda, sūkiai TIKRAI NEBŪNA 6000, atitinkamai ir dažnis. Gal vėl priminti automobilį? Beje, tavo "standartas" jau padidėjo dviem tūkstančiais. Kai dar pastudijuosi, gal kaip nors suprasi, kad su 6000 turbinos oborotų, lėktuvas net taku nepavažiuos.


Aviacijos konstruktoriai ne tokie kvaili, kaip galvoji.
Visa tai, ką parašei yra puikiai visiems žinoma ir kontroliuojama:
vėl pakartoju tą pačią nuorodą, bet dar kartą įsitikinsiu, kad ne visi moka arba nenori skaityti informacijos nuoroda
AC GENERATOR FREQUENCY CONTROL psl. 2-5
UNDERFREQUENCY AND OVERFREQUENCY CONTROL psl. 2-8


Nevaidink ekstrasenso, skaitančio mintis, aš jais netikiu. O nuorodas derėtu išmokti įdėti tiksliau ir nesupainioti. Nežinau, ką norėjai parodyti, bet ten nėra to, ko siūlai ieškoti. Primenu, kalbėjome apie dažnį iki lygintuvo.
Į viršų
verinukas
Kt Geg 29 2014, 07:37
Užsiregistravęs dalyvis #2623
Prisijungta: Kt Sau 09 2014, 08:30

Vieta: Panevėžio raj.
Pranešimų: 451
Nuoroda yra teisnga į dokumentą aviationpower.pdf (jau tris kartus pakartojau ir daugiau nebekartosiu).
Pagal pdf puslapius tai būtų psl. 35-38 .

Beliko įtikinti aviacijos universitetus, kad daugiau savo metodikose, studentams erezijų apie 400Hz generatoriuis lėktuvuose, neskleistų . Viskas turi būti, kaip Tupolevo variante, arba dar geriau, kaip ANBO-3 informacijos nuoroda .

[ Redaguota Kt Geg 29 2014, 07:54 ]
Į viršų
Otto
Kt Geg 29 2014, 08:07
Otto
Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Pr Rgs 08 2008, 09:38

Vieta: Biržai
Pranešimų: 2012
verinukas rašė ...

Nuoroda yra teisnga į dokumentą aviationpower.pdf (jau tris kartus pakartojau ir daugiau nebekartosiu).
Pagal pdf puslapius tai būtų psl. 35-38 .

Beliko įtikinti aviacijos universitetus, kad daugiau savo metodikose, studentams erezijų apie 400Hz generatoriuis lėktuvuose, neskleistų . Viskas turi būti, kaip Tupolevo variante, arba dar geriau, kaip ANBO-3 informacijos nuoroda .

Reikia IŠMOKTI dėti teisingas nuorodas informacijos nuoroda , kad rodytu tai, kas reikalinga, o ne grybautu pakampėmis.
Įtikinai, su airbusu niekada neskrisiu,nepatikima, dar tepalas užsidegs, geriau rinksiuosi mig 23, ar an 12, tikiuosi tavo anbo 3 kaip nors aplenksiu .
Į viršų
verinukas
Kt Geg 29 2014, 08:12
Užsiregistravęs dalyvis #2623
Prisijungta: Kt Sau 09 2014, 08:30

Vieta: Panevėžio raj.
Pranešimų: 451
Pas mane rodo teisingai.
Su Airbusu teko nuskristi iki US NY.

Tupolevo:
TU-154 uses:
Network 27 VDC
Network of three-phase 220 V 400 Hz AC
Network of 36 400 Hz AC
For power networks are used:
Three alternators, engines given by
Alternator driven by MAT
Airfield source direct and alternating current APF
Į viršų
Eiti į puslapį  1 2 3 ... 79 80 81 ... 99 100 101  

Persikelti:     Į viršų

Nario spalvos kodas:
Pagrindinis Administratorius, Administratorius, Forumo Moderatorius, Nariai

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System