Diskusijos

Zir.lt :: Diskusijos :: Pagrindinis forumas :: Įvairūs
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Vėjo jėgaine krauna elektromobilis. Arba kaip padaryti elektromobili.
Moderatoriai: Admin, Adas, Windpower, dziugas, xaker
Autorius Pranešimas
jurij
Tr Rgp 25 2010, 08:49
Užsiregistravęs dalyvis #861
Prisijungta: An Grd 01 2009, 02:44

Vieta: Visaginas
Pranešimų: 140
Gal kas nors turi informacija apie elektromobilius? Koks el. variklis ten reikia pastatyti, kaip teisingai perdaryti?

Aš truputi paskaičiau ir supratau kad el. variklis reikia statyti ne mažau 7 kW, eigų nori gėrei vazoti, ir viskas reikia pradet nuo el. variklius. Perdarinėt nesunku.
Į viršų
Elektronas
Tr Rgp 25 2010, 11:36
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Daug metu ta tema lanksto elektronika.lt tad ten jau yra praktikos ir minciu ir darbu. Trumpai: varikliai perdayti i ausktadaznius (400Hz) tad is 7kw gauna 50kw be to dazniu keitiklis taip pat atitinkamas, naudoja atrodo 10 akumu nuosekliai jungtu.
Į viršų
Elektronas
Tr Rgp 25 2010, 03:57
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
As maciau parodoje ta busika, variklis tikrai didesnis, trikampi ar zvaigzde naudoja palidimo metu susvelninti starta, keiciant tik itampa yra labai bogas variantas, del to kad keiciant itampa variklio galia mazeja, o keiciant dazni keiciama ir itampa taip islieka galia ir prie mazu sukiu ir prie dideliu. Aukstu dazniu naudojimas sumazina irenginiu gabaritus, nesvaigsi-neturesi
Į viršų
tomis01
Sk Rgs 12 2010, 01:22
Užsiregistravęs dalyvis #852
Prisijungta: Kt Lap 26 2009, 11:19

Vieta: kaunas
Pranešimų: 1103
Kazkada teko remontuot ir drbt truputi su 72m berods kranu KRAZ,jo visa sistema buvo elektra,variklis suko galinga generatoriu,kuris maitino didelius,asinchroninius variklius su reguliuojamu,trumpai jungtu rotorium. Visa tu varikliu esme tai kad jie turejo po 3 sepetelius,ir rotoriaus apvijos buvo trumpinamos per varzas,kurios buvo jungstomos per galingus kontaktorus.Reguliuodavos gan dideliame sukiu intervale ir veike gan stabiliai esant kintamom apkrovom.Beto labai sauniai jie veike kaip kintamo stiprumo stabdziai leidzant dideli svori.Turbut tokie varikliai butu nesunkiai pritaikomi vejo jegainem,bet kad nesunku paprasta asinchronini varkli perdaryt i kntamu apsuku tai nemanau
Į viršų
Elektronas
Pr Rgs 13 2010, 05:54
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Visi asinchroniniai su 6 laidais tik kai kurie sujungti iskart viduje, tokie varikliai kuriems reikalingas svelnesnis startas, arba labai galingi varikliai, zvaigzdeje sroves issilygina per masini laida, ten nei grybas nei kaskoks pjovimas, paprasciausiai svelniau pasileidzia. Nezinau kas liecia patentus taciau tokiu paleideju pilna ir nera cia kaskoks stebuklas ar naujove.
Į viršų
Elektronas
Pr Rgs 13 2010, 09:59
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Prajuokinai su apvijom, prie ko cia tos apvijos, man ta nuoroda vienodai, vienas pridurkas padare ale kaska ir kam?, tokios sitemos senos atgyvenos, nors dar pasitaiko uzsilike telferiuose orginaliuose. keitikliai yra zymiai pigesni nei tokie varikliai, keitiklis pigiau net uz reduktorius o be to pirama paleidziama zvaigzde o po to trikampiu (nera bendro l. srovem lyginti).
sepeteliniai varikliai tokiose pavojinguose iranginiuose kaip keltuvai labai nepatikimi, turi buti tada papildomi stabdziai mechaniniai reguojantys i gedima, kitu atveju sepeteliams nesudirbus amen bus.
Griau pradetu gaminti 400Hz variklius kaip aviacijoje tada zymiai daugiau sutaupytu ir konstrukcijos paprastos ir galios keliolika kartu daugiau is tu paciu gabaritu, va tada galesi deti i elektromobilius visus variklius sulauksim tos dienos kaip ir su maitinimo saltiniais, tik keista kad i ta puse niekas nejuda ...
Į viršų
Elektronas
Pr Rgs 13 2010, 07:34
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
As ir kalbu apie besepetelinius ir rusiskai suprantu ir telferi turiu italiska toki + dar mechaninis stabdis ir teko ardyti rusiskus telferius ir pavaras- visi pasitaike be sepeteliu. O kam tas keitiklis jei negali reguliuoti? visi jie reguliuojasi nemaisyk su svelniais paleidejais, 5kw keitiklis yra vos dvieju kompo maitinimo saltinio dydzio, prilkausomai dar nuo IP klases gali buti ir kaip 500W upsas. aukstos klases kaina ~4000lt danfoss, paprastesni apie 2000lt ir tai perkant kaip atskiras dalis, keitkliai jau integruoti i korpusa su potenciometru ir varikliu kaina buvo 4500lt skaitmeninis puiltas + 500lt. Trukumas kad cypia tik. Kiek kainuoja firminis hibgidas? ogi tiek kad iseina vos ne du varikliai su keitikliais.
Cia tau ne cirkuliacinis siurbliukas 5kw

[ Redaguota Pr Rgs 13 2010, 07:36 ]
Į viršų
jasuvy1
Pr Rgs 13 2010, 09:10
Užsiregistravęs dalyvis #1087
Prisijungta: Tr Vas 24 2010, 08:28

Vieta: Sakiu rajonas Briedziai
Pranešimų: 271
teko remontuot 4,5kw sake kaina 1600lt veikimas paprastas pirmiause isilygina gauta ytampa o toliau lauktranziais padaro viska ka reik dydis netgi sakyciau buvo pusanto pc maitblokio seip tai praktiskas ir geras daiktas vien naudojant priekokiu staikliu lengvu potenciko pasukimu visi malonumai panasiai kaip skaitmenka svarke
Į viršų
Elektronas
An Rgs 14 2010, 06:00
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Zinoma labai geras daigtas, programuojasi stabdymas, startai, aptinka variklio gedimus, aprovas ir tt. nera jau ko ir beisradinet, siaip jie visi lygina i DC, be to buna vienfaziai ir maitina trifazius variklius ir tt n variantu....
Į viršų
jasuvy1
An Rgs 14 2010, 06:40
Užsiregistravęs dalyvis #1087
Prisijungta: Tr Vas 24 2010, 08:28

Vieta: Sakiu rajonas Briedziai
Pranešimų: 271
aha su tokiu vienfaziu ir turejom reikalu fermose meslo salinimo sistema buvo an popieriu visur raso kad viskas 3f tai tiems ir liepem 3f isivedziot o ten metru beproto kai atejo yrenginys nebuvo kur kist tu 3f tai ka paskiau reikejo sakyt kad ju 5gyslu kabelio visai nereikia uztenka ir 3 na tai primelevom kad instrukcija delvisako praso
Į viršų
vincas
Pn Rgs 17 2010, 09:45
Užsiregistravęs dalyvis #951
Prisijungta: Pr Sau 11 2010, 07:39

Vieta: Panevezio raj.
Pranešimų: 20
Dabar pilna kitaisku aviamodeliu su keiciamo daznio elektros varikliukais,kainos tikrai ne tukstantines.Tai jeigu panaudoti toki daznio keitikliuka didesniu galingumu valdymui .Turi akumu baterija ir jos itampa leidi per tris grupes tranzu ar tiristoriu kuriuos valdai su tuo keitikliu.Turiu is Ekrano gamyklos nusikniaukes keleta galingu tiristoriu,tai jie labai sekmingai dirba trifazeje svarkeje kaip diodai.Atsidarineja per diodus tipo d 226.
Į viršų
Plikis052
An Vas 22 2011, 10:04
Užsiregistravęs dalyvis #206
Prisijungta: Št Lap 15 2008, 08:05

Vieta: Silutes rajonas SVEKSNA
Pranešimų: 258
As turedamas laiko bandysiu daryti koki motoroleri vietoj variklio meginsiu panaudoti starteri is automobilio ar traktoriaus.Kazi kiek laikytu?

[ Redaguota An Vas 22 2011, 10:06 ]
Į viršų
Elektronas
Tr Vas 23 2011, 01:31
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Pamirsk starteri.
Į viršų
Plikis052
Kt Vas 24 2011, 08:18
Užsiregistravęs dalyvis #206
Prisijungta: Št Lap 15 2008, 08:05

Vieta: Silutes rajonas SVEKSNA
Pranešimų: 258
O tai ko jis bijo?Sudegs sakai?
Į viršų
Plikis052
Kt Vas 24 2011, 11:04
Užsiregistravęs dalyvis #206
Prisijungta: Št Lap 15 2008, 08:05

Vieta: Silutes rajonas SVEKSNA
Pranešimų: 258
Jeigu proto neturesi tai ir pescias spranda nusisuksi.Juk galima isletinti kiek nori.Siaip abejoju del naudingumo. Elektronai kaip tu manai?

[ Redaguota Kt Vas 24 2011, 11:05 ]
Į viršų
Elektronas
Kt Vas 24 2011, 12:40
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
as bandziau pazaisti irgi... jis skirtas trumpam darbui, padirbs minute bus raudonas ir magnetai atsoks. Jis kai kelias sekundes dirba nespeja uzkaisti, nes tokia serdies kevale jis negali dirbti ilgai tokia galia, neverta net bandyti persukti laidus. Uzmirskit. Norint daryti kaska reikia butinai su aukstu dazniu kintamos sr. varikliais. Pasiimi koki 500W ir apvijas pervinioji kad butu ne 50hz o 400hz tada perki ar darai dazniu reguliatoriu prie aukstu itampu, nes PWM principas netinka, praranda momentine galia. Tokiu varikliu net kosinus 0.99 !! Vat tai ir isgauna didelia galia su mazu varikliu. Paziurek i nominuota motoroleri kokio dydzio varikliukas o 7kW! Nera taip paprasta.
Į viršų
Plikis052
Kt Vas 24 2011, 01:33
Užsiregistravęs dalyvis #206
Prisijungta: Št Lap 15 2008, 08:05

Vieta: Silutes rajonas SVEKSNA
Pranešimų: 258
Eisiu koki starteri sudeginti kad isitikinciau.Kazkur keli buvo lycni.
Į viršų
Elektronas
Kt Vas 24 2011, 09:08
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Toli neik, ziurek i aviacija, pakentesi ta cipima. Cypia daugiau pwm reguliatoriai o cia netinka tokie. O del tinklu tai nesijaudink yra kitu kriteriju del daznio.
Į viršų
Elektronas
Pn Vas 25 2011, 03:21
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: An Rgp 26 2008, 07:31

Vieta: Kaunas, Šilainiai, Romainiai
Pranešimų: 2509
Nieko nepadarysi, taip turi buti, kitaip galios tokiuose gabarituose neisgausi.
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Nario spalvos kodas:
Pagrindinis Administratorius, Administratorius, Forumo Moderatorius, Nariai

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System